מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל טלה

הורוסקופ שבועי - מזל טלה

הורוסקופ שבועי - מזל טלה הורוסקופ שבועי - מזל טלה



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים יופיטר וונוס ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6.

ראשון עד שלישי: אתן נמצאות בקונפליקט בין המאוויים האישיים שלכן לבין ההתחייבויות כלפי חוץ. הלחץ משפיע עליכן לרעה. אל תנסו לייחס לאירועים סביבכן משמעות נסתרת. הישארו מחוברות למציאות ושיקלו היטב לפני שאתן נוקטות בפעולה. מישהו מנסה לעזור לכן אבל ללא שיתוף פעולה מצידכן שום דבר לא יתקדם. במקביל, יש דברים שהשתיקה יפה להם, גם אם מאוד בא לכן להתוודות.

רביעי עד שבת: אתן אינדיבידואליסטיות ולכן לא קל לכן לתפקד. יש לכן ראייה אישית של פני הדברים, מה שגורם לאחרים לראות אתכן לפעמים באור לא מפרגן. הקדישו חלק מהמשאבים שלכן לכיוון של אנשים אחרים וגם לפיתוח ההבנה ש-'לא כולם כמו כולם'. גלו קצת יותר גמישות! יש לצאת ממצב הרוח הלוחמני. בתחום הרומנטי כדאי להביא את הריגושים אל תוך מערכת היחסים ולא להיפך.

רוח ונפש: בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכן באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכן המסר הבא: אל תבטחו בגורו הקורא לכן ללכת אחריו בעיניים עצומות. שימו את מבטחן במדריך הפוסע אחריכן ותומך בכן רק כאשר אתן מועדות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4822 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל טלה, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות, תחזית יומית למזל מאזניים, תחזית יומית למזל סרטן, תחזית יומית לנוער, תחזית יומית לפי תאריך לידה, תחזית יומית לפי תאריך לידה, תחזית יומית מזל אריה, תחזית יומית מזל דגים, תחזית יומית מזל טלה, תחזית שבועית לנוער, תחזית שבועית מזל תאומים, תחזית שבעית, תחזית שובעית, תחזית שור, תחזית שנתית מזל דלי, תחזית ישראל, תחזית לנוער, תחזית לסוף השבוע הקרוב, תחזית לשבוע, תחזית לשבוע הבא, תחזית לשבוע הקרוב, תחזית מזל שור, תחזית שבוית, תחזית שבוע, תחזית שבוע הבא, סטארס הורוסקופ

תן ציון למאמר זה

0