מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל שור

הורוסקופ שבועי - מזל שור

הורוסקופ שבועי - מזל שור הורוסקופ שבועי - מזל שור



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הירח וכוכב נפטון ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7.

ראשון עד שלישי: זה עיתוי רומנטי שמתאים לבילוי בסביבה מפרגנת. אם תשקיעו מעט מאמץ צפוי לכן פרק זמן פורה ומפתיע שמתאים גם לשיחות פילוסופיות מעמיקות ולהחלפת דעות באווירה נינוחה. היכרויות חדשות צפויות להתרחש בימים אלה ממש. שימו לב ואל תרשו לעצמכן לחלום. יש לגלות ערנות ולא לפספס דברים שקורים ממש מתחת לאפכן. אל תתפשרו עם המצוי אלא צאו להשיג את הרצוי. מה ששווה באמת וראוי, יש עליו מתחרים רבים. רק נטול הערך אינו מוקף מתחרים.

רביעי עד שבת: נדמה לכן שאף אחד לא מבין אתכן. קשה לכן לסבול קונפליקטים המתעוררים מול אנשים מסוימים שמזכירים לכן את טראומות העבר הרחוק. שמרו על איפוק. הקפידו על עקרונות של חמלה ואהבה. כדאי שתסמכו יותר על יכולת התמרון שלכן. לא תצאו צודקות אבל תלמדו להסתדר עם יותר אנשים במקסימום מצבים. חשדנות וחוסר אמון עומדים בלב העניינים, גם הקנאה עלולה לגבות מחיר יקר.

רוח ונפש: בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, עלה בגורלכן מסר מספר 25: המסר אומר כי זמן רב מדי אתן שבויות בכבלי העבר. הגיעה העת למהלך שאינו מושפע ממסורת שלא אתן יצרתן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4867 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל שור, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות, תחזית יומית למזל מאזניים, תחזית יומית למזל סרטן, תחזית יומית לנוער, תחזית יומית לפי תאריך לידה, תחזית יומית לפי תאריך לידה, תחזית יומית מזל אריה, תחזית יומית מזל דגים, תחזית יומית מזל טלה, תחזית שבועית לנוער, תחזית שבועית מזל תאומים, תחזית שבעית, תחזית שובעית, תחזית שור, תחזית שנתית מזל דלי, תחזית ישראל, תחזית לנוער, תחזית לסוף השבוע הקרוב, תחזית לשבוע, תחזית לשבוע הבא, תחזית לשבוע הקרוב, תחזית מזל שור, תחזית שבוית, תחזית שבוע, תחזית שבוע הבא, סטארס הורוסקופ

תן ציון למאמר זה

0