מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל בתולה

הורוסקופ שבועי - מזל בתולה

הורוסקופ שבועי - מזל בתולה הורוסקופ שבועי - מזל בתולה



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים פלוטו ומרס ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9.

ראשון עד שלישי: נראה כי אתן סובלות מעייפות בגלל עומס פעילויות שלא ניתן לדחותן. שיחה עם אדם קרוב תרגיז אתכן מאוד. ייתכן כי מדובר בטיפוס שתלטן שמעורר את זעמכן ואתן מרגישות רצון חזק לנתק את הקשר. כדאי להתאפק עד שתירגעו קצת. חפשו ומצאו את העיתוי הנכון. זכרו כי הנפש עלולה לתעתע בכן. אל תניחו לחרדות שווא להעכיר את איכות חייכן.

רביעי עד שבת: היזהרו ממלכודות וגם מאנשים מסוימים שלא תמיד מפרגנים ליכולות ולהישגים שלכן. אתן לא בשיא וכושר השיפוט שלכן נפגם בגלל נטיות הלב. כאשר אתן נפגשות עם מספר רב של אנשים, הפגינו בטחון ואל תתנו לכולם להרגיש את ההתרגשות הפנימית שלכן. מה חושבים עליכן האחרים הוא חשוב אך יותר חשוב מה אתן חושבות על עצמכן.

רוח ונפש: בפתיחת עתיד המשלבת בין קריסטלים לבין דמיון מודרך [שיטת תקשור] שבוצעה למענכן, הגיע עבורכן המסר הבא: תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכן אל האנשים הנכונים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3430 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל בתולה, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0