מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל אריה

הורוסקופ שבועי - מזל אריה

הורוסקופ שבועי - מזל אריה הורוסקופ שבועי - מזל אריה



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ופלוטו ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 8.

ראשון עד שלישי: התפתחות מעניינת בתחום העסקי תתרחש כתוצאה מנסיעה ארוכה או מהלך מפתיע ונועז שתנקטו בו. הצורך שלכן הוא להתאוורר מהמועקה שרבצה עליכן בזמן האחרון. זה עיתוי מתאים לפיוס עם מישהו שרק מחכה לאיתות מצדכן. הגיע הזמן לעבור לפעילות אינטנסיבית בתחום האינטלקטואלי. אין טעם לחכות יותר. נראה כי גם אם ברגעי משבר אתן מוצאות תעצומות נפש לבדיחה טובה. אין טוב כמו הומור על-מנת למשוך אליכן כוחות ממוזלים.

רביעי עד שבת: צפויים עימותים מילוליים עם חברים ובני זוג. לא להתרגש יותר מידי! מצד שני, כדאי לבדוק איפה אפשר לחסוך במילים ולנקוט בפעולות בשטח שיוכיחו מי החברים האמיתיים שלכן ולמי באמת איכפת מכן. מומלץ לבדוק אפשרויות חדשות. צפו לתוצאה חיובית. יחד עם כל אלה, כדאי שתרסנו את יצר הבזבזנות שעולה על פני השטח כפיצוי על עוגמת נפש.

רוח ונפש: בקריאת העתיד שבוצעה עבורכן באמצעות קריאת מסרים מטוטם החיות, עלתה בגורלכן צורה של דוב: המסר הוא – כל מכשול הוא בעצם הזדמנות בתחפושת.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3457 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל אריה, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0