מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל סרטן

הורוסקופ שבועי - מזל סרטן

הורוסקופ שבועי - מזל סרטן הורוסקופ שבועי - מזל סרטן



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים סטורן ומרקורי ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 5.

ראשון עד שלישי: נסו לא להיכנס לעימותים, למרות שהסבלנות שלכן עומדת לפקוע. יש לכן יותר מידי מה להפסיד. במקביל, אתן נבוכות בגלל אדם קרוב שאומר לכן את כל האמת בפנים. דברים שלא הייתן מודעות להם עולים וצפים אל פני השטח ואתן מתבקשות לתת עליהם את הדעת. ההצלחה הצפויה לכן קשורה במשהו עונתי, אתן יודעות, כזה שיש לו קשר ישיר עם חילופי עונות ואקלים.

רביעי עד שבת: על מנת לצאת מתפקיד הקורבן אליו אתן נסחפות לעיתים קרובות מדי, עליכן לגלות את האפשרות של אהבה עצמית והצבת סדר עדיפות ברור ומוחלט. אל תזניחו את הרצונות והמאווים הכמוסים שלכן רק כדי לרצות אחרים. זאת דרך בטוחה להגיע למקומות לא נעימים של קיפוח ותסכול. אנשים שבעבר הפנו לכן עורף, עשויים לשוב ולחזר אחריכן.

רוח ונפש: בפתיחת ניבוי העתיד שנערכה עבורכן בחפיסת קלפים קבלית, עלה בגורלכן קלף ששמו נוגה במזל דלי: הקלף מקביל בנומרולוגיה למספר 11 - מבשר על פרשיה רומנטית המושפעת ממוטיבים מקוריים, חריגים ומאוד לא שגרתיים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4123 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל סרטן, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0