מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל תאומים

הורוסקופ שבועי - מזל תאומים

הורוסקופ שבועי - מזל תאומים הורוסקופ שבועי - מזל תאומים



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים פלוטו ומרס ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9.

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן שעלול להתחיל ברגל שמאל אך צפוי להשתפר ככל שתתקדמו לקראת יום שלישי. ביום ראשון ייתכנו אי הבנות מתסכלות מול אנשים מסוימים שכאילו לא מבינים מה אתן רוצות מהם. גם כשאתן מנסות להסביר, הדברים יוצאים מהקשרם. תפסיקו להתאמץ כל כך. תמצאו הזדמנות אחרת להתבטא ובינתיים תזרמו עם מה שיש.

רביעי עד שבת: יש לכן הרגשה שהגיע הזמן ללכת אחרי הנטיות הטבעיות שלכן ולהתעסק במשהו שקשור לתקשורת או לטיפול באנשים שזקוקים לסיוע. יש לכן יכולת וכאריזמה גבוהה אבל לא תמיד החוש העסקי שלכן הולך עם שתיים אלה יד ביד. אל תתפתו להשקיע כספים במקומות לא בטוחים. כבר הייתן בסרט הזה ויצאתן בשן ועין. נא לזכור את ניסיונות העבר.

רוח ונפש: בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכן בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכן המספר 12: [ערכו הנומרולוגי של הקלף הוא 3] - הקלף מבשר על תקופה מוצלחת ונפלאה אשר הישגיה מושתתים יותר על צירוף מקרים מאשר על ההיגיון.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4079 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל תאומים, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0