מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל עקרב

הורוסקופ שבועי - מזל עקרב

הורוסקופ שבועי - מזל עקרב הורוסקופ שבועי - מזל עקרב



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של השמש וכוכב ונוס ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6.

ראשון עד שלישי: נושא הקשור לזוגיות מעלה זיכרונות מכאיבים מן העבר. יחד עם זאת, לא כדאי לכן להתמסר לרחמים עצמיים או להיות מוטרדות ממה שקורה. העבר כבר נגמר. החיטוט המיותר הזה לא מקדם אתכן לשום מקום. ההיפך הוא הנכון. תנו לדברים לזרום בקצב טבעי. אתן לא נמצאות בוואקום ועליכן לאפשר לאנשים שאתן נמצאות איתם בקשר, להתבטא ולבטא את הרצונות שלהם. גם אם אתן משוכנעות בנאמנותם של הקרובים לכן, כדאי שתפקחו עין על מעשיהם.

רביעי עד שבת: בא לכן לצאת מן המסגרות היומיומיות ולהתנסות במצבים חדשים. קיים צורך בריגושים והרפתקאות. אל תאשימו את עצמכן בכפיות תודה ומצד שני, עשו סדר במחשבות. אתן יכולות למצוא עניין חדש ומאתגר ובמקביל, עלולות גם לפספס משהו או מישהו. אז במה אתן בוחרות? דלתות נפתחות בפני אלה מכן המשקיעות את מרצן בתחומים כגון: יוגה, מדיטציה, פנג-שוואי או רפואה משלימה.

רוח ונפש: בקריאת העתיד באבני-רונים [שיטת ניבוי וחיזוי קלטית] שהתקיימה עבורכן, עלתה בגורלכן אבן ששמה רון מספר 12: האבן מייצגת מצבים לפיהם יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4638 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל עקרב, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0