מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל קשת

הורוסקופ שבועי - מזל קשת

הורוסקופ שבועי - מזל קשת הורוסקופ שבועי - מזל קשת



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הירח וכוכב אוראנוס ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22.

ראשון עד שלישי: המצב משתפר אך יחד עם זאת, הקצב עדיין לא משביע את רצונותיכן ושאיפותיכן. במהלך הימים הקרובים, הזרימה תשתפר ותחושו הקלה. בכלל יהיה לכן יותר קל. המחשבה על העתיד צריכה לדרבן ולעודד אתכן. יש לא מעט בעיות אבל אתן ממש בדרך החוצה מהן. עוד מאמץ קטן בבקשה. זה הזמן להשקיע באפיקים המעניקים לכן חרות חומרית. יש לנצל קשרים אישיים לטובת שותפויות רווחיות.

רביעי עד שבת: במפגשים עם דמויות בעלות השפעה, אתן משאירות רושם טוב במיוחד. לפנויים צפוי פרק זמן מוצלח. נצלו את אווירת הרומנטיקה. תנו דרור לדמיון וליצירתיות. אלו הן תכונות שפותחות לבבות וגם תורמות לאיכות קשרים אישיים קיימים. די עם הביקורתיות והלחץ. סבלנות וסובלנות הן מילות המפתח. תוכלו להעלות את רף הציפיות שלכן, ככל שתלך ותתעצם עצמאותכן הכלכלית.

רוח ונפש: בקריאת העתיד בשיטת בהפלת גורלות עלה בגורלכן מסר האומר: אנרגיות המגיעות אליכן ממקום אקזוטי, הן בדיוק מה שאתן זקוקות לו עכשיו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3690 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל קשת, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0