מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל גדי

הורוסקופ שבועי - מזל גדי

הורוסקופ שבועי - מזל גדי הורוסקופ שבועי - מזל גדי



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של השמש וכוכב מרקורי ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 5.

ראשון עד שלישי: יותר נוח לכן לשקוע במצבי רוח מאשר לעשות מאמץ ולתפקד כמו שצריך. קחו יוזמה והתחילו להשקיע במערכות היחסים בהן אתן מעורבות. ייתכן כי אתן עסוקות מידי בעצמכן. אנשים מרגישים פגועים בגלל היחס שלכן המתפרש כמתנשא למרות שאין לכן כוונות כאלה. מישהו מקנא בכן אך מרפד את מבטיו בחיוכים מעושים. אתן עלולות ליפול שבי במלכודת של חנופה.

רביעי עד שבת: למרות שיש קשיים, אתן מתקדמות. אתן מרגישות שאין לכן מספיק ניסיון חיים להתמודד עם כל מיני סיטואציות שמתעוררות אבל הרגישות, האמפטיה והסימפטיה מובילות אתכן לכיוון של ניצחון. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו לטובה בלב העניינים. זה פרק זמן טוב לקריירה וגם לחתימת חוזים. יש לטפח את המוטיבציה ולהתמיד.

רוח ונפש: בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במסרים רוחניים, עלה בגורלכן המסר הבא: אתן עומדות לפרוץ אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה. אל תעשו חשבון לאנשים שנהנים לרכל עליכן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3827 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל גדי, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0