מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל דלי

הורוסקופ שבועי - מזל דלי

הורוסקופ שבועי - מזל דלי הורוסקופ שבועי - מזל דלי



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים ונוס ונפטון ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 7.

ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית מעניקה לכן הזדמנויות רומנטיות שהתקנאתן בהן בעבר. קשרים מדהימים צפויים לאלה מכן המוכנות להתנסות ב"פגישות עיוורות", כמו גם בהיענות להצעות חדשות. גם הספקניות שביניכן ירגישו באווירה אופטימית השורה על מישור הזוגיות, אך אין פירוש הדבר שצריך לשבת בחיבוק ידיים. זה הזמן להרחיב אופקים, בעיקר בתחומים העשויים לשפר את מאזנכן הכספי.

רביעי עד שבת: הגיע הזמן לבדוק לעומק מה קורה בתחום הכספי. המצב כלל לא רע אולם כדאי להחזיר את השליטה על העניינים לידיים. היו מוכנות לוויתורים למען מטרה חשובה יותר בעתיד. לא קל לכן לוותר על הנאות רגעיות אבל יהיה פחות נעים לשלם מחיר גבוה מאוחר יותר בגלל סיפוק צרכים בהווה. קחו את העניין כאתגר אישי. מנוחה וחופשה מעצימות את כוחותיכן ואינן בבחינת בזבוז זמן. אתן חייבות לעצמכן יותר בילויים.

רוח ונפש: בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכן לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכן קלף שמספרו 25 [שערכו הנומרולוגי הוא 7]: הקלף רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכן, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4057 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל דלי, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0