מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ נשים | הורוסקופ שבועי - מזל דגים

הורוסקופ שבועי - מזל דגים

הורוסקופ שבועי - מזל דגים הורוסקופ שבועי - מזל דגים



הורוסקופ שבועי: 22.03.2015 - 15.03.2015

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית משלבת ביניכן לבין האנרגיות של הכוכבים סטורן ויופיטר ומחוללת תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכן אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3.

ראשון עד שלישי: ייתכנו קצרים בתקשורת. בעיקרון, אין לכן בעיה עם הצבת גבולות אבל נראה כי עתה עליכן לעמוד על המשמר, בעיקר כשמדובר במתחרים ויריבים. אם לא תקפידו, עלול להיווצר מצב של חוסר איזון ביניכן ובין אנשים שינסו להניע אתכן אל הכיוונים הרצויים להם. הקדישו תשומת הלב לנקודה ספציפית זאת. קחו בחשבון כי ככל שתגביהו עוף כך גם ילכו ויתרבו אלה המקנאים בכן. נראה כי זה הוא גורלן של נשים מצליחניות.

רביעי עד שבת: האופטימיות בעליה. גם הביטחון העצמי עולה לאיטו, בעיקר לאור הצלחות בשטח. אתן שופעות רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכן בפנים. לא לעשות הצגות ופוזות אלא להיות קצת יותר מאופקות ופחות שקופות לעיני הזולת. זה טוב שאתן מצליחות להתגבר על חסימות ולהתקדם קדימה. זהו עיתוי ממוזל לאלה מכן שאינן חוששות להמר על כל הקופה, לאו דווקא בכסף.

רוח ונפש: בקריאת העתיד בשיטת הפלת גורלות עלה בגורלכן מסר האומר: צפוי מזל גדול לאדם שאתן מכבדות או אוהבות. המזל שלו ישפיע לטובה גם עליכן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3158 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל דגים, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה מזלות, תחזית אהבה, יחסים, הגשמה עצמית, זוגיות

תן ציון למאמר זה

0