מדורי תוכן

ספר דיאטה

ספר דיאטה ספר דיאטה

היום טוענים כי לצריכת יתר של אבות-מזון מסוימים, כגון שומנים, סוכרים וחלבונים, עשויה להיות השפעה מזיקה על גופנו. היום ידוע כי חשוב מאוד לאכול מיני מזונות שמכילים סיבים תזונתיים, הנחוצים לפעילות בריאה של המעיים, ומצויים בפירות ובירקות, בדגנים לא מעובדים, בקטניות ובמזונות נוספים.



מחקרים חדשים ממליצים כי שליש מהקלוריות שאנו צורכים יהיו ממקור של זרעי קטניות ותבואות. כיום מקובל על הכל כי יש חשיבות רבה לאופן שבו אנו מטפלים במזוננו: טיגון בשומן מן החי אינו מומלץ, ולעומת זאת אידוי, צלייה ובישול מהיר הן שיטות הבישול המומלצות על ידי הדיאטיקנים, מומחי התזונה.

כמו רבות אחרות, העסיק נושא הדיאטות את שרה לבנה שנים רבות – החל מדיאטות השמנה בילדותה וכלה בדיאטות הרזיה בשנים האחרונות. שרה ניסתה דיאטות רבות, פסלה את "דיאטות הפלא" המזיקות, התייעצה עם תזונאיות ויועצות שונות וקראה את הספרים המתאימים.

שנים של עיסוק בנושא זה הביאו את שרה לאסוף בספר אחד את כל העצות הטובות בהן נתקלה – בספרים, בעצות של יועצים ובניסיון האישי שלה ושל חברותיה.

ספר זה מסביר בצורה פשוטה ומובנת את משמעות הדיאטה – התזונה המתאימה והנכונה לכל אדם לפי גילו, מבנהו הגופני, עיסוקו וצרכיו המיוחדים. אין בספר זה תרופות פלא ומתכוני קסמים- אבל יש בו תועלת רבה (והניסיון מוכיח זאת) לכל מי שרוצה לרזות (או להשמין) ולהתקרב למשקל המתאים והנכון למבנה גופו.

ספר שכל אדם החושב כי הוא זקוק לדיאטה – חייב לעיין בו לפני הכל.
שרה לבנה כותבת ספרי עצות בנושאים שונים.


עוד מידע על ספר דיאטה

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1509 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

תזונה, דיאטה ותזונה, ספרי בריאות, ספרי רפואה משלימה, ספר דיאטה, תפריט דיאטה לפי סוג דם, תפריט דיאטה בהריון, תזונה רפואה סינית, תכנית דיאטה, תכנית הרזייה, תכשירי הרזיה, תפריט דיאטה, תפריט דיאטה 1200, תפריט דיאטה 1200 קלוריות, תפריט דיאטה בריאה, תפריט דיאטה בריאה, תפריט דיאטה דיאטת חלבונים, תפריט דיאטה חלבונים, תפריט דיאטה חלבונים, תפריט דיאטה יומי, תפריט דיאטה לגבר, תפריט דיאטה לגבר, תפריט דיאטה לגברים, תפריט דיאטה לילדים, תפריט דיאטה ללא גלוטן, תפריט דיאטה לנוער, תפריט דיאטה לנערות, תפריט דיאטה לנשים, תפריט דיאטה לצמחונים, תפריט דיאטה מאוזנת, תפריט דיאטה מאוזנת, תפריט דיאטה מהירה, תפריט דיאטה שבועי, תפריט דיאטטי, תפריט דיאטטי, תפריט דיאטת אטקינס, תפריט דיאטת הלחם, תפריט דיאטת חלבונים, תפריט דיאטת חלבונים, תפריט דיאטת חרמון, תפריט דיאטת לחם, תפריט דיאטתי, תפריט דיאטתי, תפריט הרזיה, תפריט הרזיה, תפריט יומי לדיאטה, תפריט לדיאטה מהירה, תפריט להורדת כולסטרול, תפריט להרזיה, תפריט לתזונה נכונה, תפריט שבועי לדיאטה, תפריט שומרי משקל, תפריט תזונה, תפריט תזונה מותאם אישית, תפריט תזונה נכונה לילדים

תן ציון למאמר זה

0