מדורי תוכן

ספר היוגה של הנעורים

ספר היוגה של הנעורים ספר היוגה של הנעורים

ספר זה, המלווה בתרגילים אותם מדגימים המחבר ונכדתו, דן באחד מענפי היוגה שאינו ידוע כמעט- יוגה שמטרתה שמירה על נעורים "נצחיים", האטת תהליך ההזדקנות ודאגה לפעולה תקינה של כל מערכות הגוף- גם בגיל מבוגר.



מי שרוצה להשאר צעיר בגופו ובנפשו לעד, מוטב כי יתחיל לעסוק ביוגה בגיל צעיר. אולם גם כיום אין זה מאוחר לעצור את תהליכי ההזדקנות ואף להחזיר את הזמן לאחור. הקפדה על תרגילים, הרגלי אכילה נאותים ולימוד הראג'ה יוגה (היוגה הרוחנית) מאפשרים לכל אדם, בכל גיל,  בכל מצב בריאותי- להחזיר לעצמו את כוח ורוח הנעורים.

 

א.ה דובל, שכולם קוראים לו טוני, בן 66, יליד ארה"ב, נשוי ואב לשלוש בנות, עוסק ביוגה ומסור לנושא שנים. חי כיום בירושלים.

תצלומים ורישומים מדגימים את הכתוב.

עוד מידע על ספר היוגה של הנעורים

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1169 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ראגה יוגה, סוגי יוגה, איינגר, ספרי בריאות, תרגילי יוגה, ספרי רפואה משלימה, ספר היוגה של הנעורים, יוגה תרגילים, קורס יוגה, אשטנגה יוגה, לימודי יוגה, שיעורי יוגה, תרגול יוגה, יוגה רמת אביב, יוגה רפואית, יוגה תל אביב מרכז, יוגה תנוחות, יוגה תרפיה, איינגאר, איינגאר יוגה, איינגר יוגה, המרכז ליוגה, המרכז ליוגה טיפולית, תרגילי יוגה בבית, תרגילי יוגה למתחילים, תרגילי יוגה למתחילים בבית, תרגול יוגה בבית, אשטנגה, ביקראם יוגה, ביקרם יוגה, סטודיו ליוגה, אימון יוגה, ויני יוגה, ויניאסה, ויניאסה יוגה, חוג יוגה, מאלה יוגה, מה זה יוגה, ברכת השמש יוגה, דארמה יוגה, האטה יוגה, האתה יוגה, חנות יוגה, לוטוס יוגה, מדריכי יוגה, מהי יוגה, נשימות יוגה, סדנת יוגה, ספרי יוגה, פראנה יוגה, צ נדרה יוגה, ציוד יוגה, קורס מורי יוגה, שיעור יוגה, שיעור יוגה פרטי, תנוחות יוגה, קורס יוגה לילדים, קורס יוגה למתחילים

תן ציון למאמר זה

5.00