מדורי תוכן

ספר חרדה

ספר חרדה ספר חרדה

מיליוני אנשים סובלים סבל מיותר מחרדה המוגדרת בהפרעת אימה. הספר הזה פונה אמנם לנשים, מתוך ההנחה המקובלת על המחברות כי מספר הנשים הלוקות בהפרת אימה גדול בהרבה מזה של הגברים. ואולם אין ספק כי גם גברים הלוקים בה יוכלו להפיק מן הספר אותה תועלת שיפיקו ממנו הנשים.



אם מחלה מגבילה זו עושה שמות בחייכם, הספר הזה יכול לעזור לכם להחזיר לעצמכם את השליטה בעזרת המידע המעודכן ביותר לגבי המחלה ושיטות הטיפול בה. תמצאו הקלה מסימפטומים מבעיתים כגון דפיקות לב מהירות, קוצר נשימה ופחד להיחנק או למות, הודות לעצות המומחים וקולן הברור של המחברות, תהיו מסוגלים להתמודד עם הדיכאון, החרדה והבידוד שמתלווים לעתים קרובות להפרעת אימה. הספר, הגדוש בסיפורים אישיים, מעניק כוח רב לקוראים ומסביר.
מה גורם להפרעת אימה 
כיצד מאבחנים אותה (וכיצד היא כלולה להיות מאובחנת באופן שגוי!)
איך לבחור את המטפל הנכון 
מה מראים המחקרים העדכניים ביותר 
מהי השיטה היעילה ביותר לדעת המומחים

המחברות מציגות את המגוון הרחב של אופציות הטיפול, כולל טכניקות התנהגותיות-קוגניטיביות, טיפול בחשיפה, טיפול הקשרי, טיפול תרופתי, פסיכותרפיה, טיפולים אלטרנטיביים וקבוצות תמיכה.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1373 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

חרדות, דיכאון, חרדה, פחד, ספרי בריאות, ספרי רפואה משלימה, ספר חרדה, חרדה ודיכאון, חרדות ופחדים, חרדות חברתיות, חרדות ילדים, חרדת, חרדת בחינות, חרדת בחינות טיפול, חרדת ביצוע, חרדת בריאות, חרדת טיסה, חרדת טיסות, חרדת מבחנים, חרדת נהיגה, חרדת נהיגה טיפול, חרדת נטישה, חרדת נטישה אצל מבוגרים, חרדת נטישה אצל תינוקות, חרדת פרידה, חרדת קהל, חרדה אצל ילדים, חרדה בהריון, חרדה דנטלית, חרדה חברתית, חרדה חברתית טיפול, חרדה ילדים, חרדה כללית, חרדה מוכלל, חרדה ממחלות, חרדה סימפטומים, חרדה קיומית, חרדה תרופות, חרדות אחרי לידה, חרדות אצל ילדים, חרדות בהריון, טיפול בפחד קהל, ים של פחד, להתגבר על פחד, להתגרש בשלום, פחד אצל ילדים, פחד במה, פחד גבהים, פחד וחרד, פחד טיסה, התמודדות עם פחד קהל, התקף חרדה 10 טיפים יעילים להתמודדות, התקף חרדה קשה, התקפי חרדה אצל ילדים, התקפי חרדה טיפול תרופתי, זרמים בגוף חרדה, חרדה ממוות, מה זה חרדה, סוגי חרדה

תן ציון למאמר זה

0