מדורי תוכן

ספר מהי הומאופתיה

ספר מהי הומאופתיה ספר מהי הומאופתיה

"הדומה בדומה יירפא" (ד"ר סמואל האנמן) אנו עדים, כיום, להתעניינות הולכת וגוברת בכל הנוגע לרפואות הטבעיות המשלימות או החלופיות ההולכות ומתפתחות ליד הרפואה הקלאסית הרגילה. התעניינות זו נובעת בעיקר מן הגישה החדשה אל הטבע ואל צורת החיים שאותה אנו שואפים לנהל. גישה זו מוצאת את ביטוייה בחיי היומיום בתזונתו של האדם, אבל גם בחיפושיו אחרי הטיפול הטבעי והמתאים לו לפי תפיסתו החדשה את דרך חייו.



האדם, בזמננו, מודע יותר ויותר לתזונתו, לנפשו ולגופו, ולכל מה שקשור לבריאותו ולגורמים המעמידים אותם בסכנה. במקרה של אי איזון או הפרעה בתיפקוד היסודות החיוניים האלה, הוא מחפש לטפל בהם, ככל האפשר, בדרך טבעית, כדי להחזיר לגופו את האיזון שהופרע או שאבד ולשוב לבריאותו התקינה או, כפי שאומרים, לחזור לאיתנו.

אחת מן הרפואות העונה לדרישה זו היא הרפואה ההומאופתית. ההומאופתיה עוסקת למעשה ברוב בעיות הבריאות הגופניות והנפשיות בדרך  טבעית. תוצאותיה מרשימות בעיקר במחלות כרוניות או במחלות שכיחות רבות.

ההומאופתיה היא רפואה טבעית העונה על הדרישות הישנות- חדשות של האדם להירפא בדרך הטבעית המתאימה למבנהו ולאישיותו. זוהי רפואה המתחשבת יותר באדם החולה מאשר במחלתו, כי הוא, למעשה, העיקר. היא עוזרת לו, כפי שנראה להלן, להלחם נגד גורמי המחלה בכוחות עצמו, בכך שהיא מחזקת את מערכת ההגנה הטבעית שלו ומגבירה את כוח החיים הטמון בו.

כריכה רכה, 106 עמודים

עוד מידע על ספר מהי הומאופתיה

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2978 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הומאופתיה, ספרי בריאות, ספרי רפואה משלימה, ספר מהי הומאופתיה, רפואה טיבעית, רפואה לימודים, רפואה משלימה אם המושבות, רפואה משלימה ארלוזורוב, רפואה משלימה באר שבע, רפואה משלימה בהריון, רפואה משלימה במודיעין, רפואה משלימה במודיעין, רפואה משלימה דרושים, רפואה משלימה דרושים, רפואה משלימה דרושים, רפואה משלימה ואלטרנטיבית, רפואה משלימה ויקיפדיה, רפואה משלימה וסרטן, רפואה משלימה חיפה

תן ציון למאמר זה

0