מדורי תוכן

ספר למד את עצמך פילאטיס

ספר למד את עצמך פילאטיס ספר למד את עצמך פילאטיס

האם הפילאטיס מתאים לכם? האם שקלתם לשלב תרגול פילאטיס בחיי היומיום? האם אתם רוצים ללמוד על שיטה יעילה ובטוחה לשיפור הכושר הגופני והיכולת האישית?



המדריך פילאטיס דן ברקע ובמקורות של הפילאטיס כפי שהוא נפוץ היום, ומסביר את התיאוריה והפרקטיקה בעזרת יותר ממאה רישומים ברורים. כל מי שחווה שיעורי פילאטיס או שמע עליהם, מודע לתועלת הרבה שניתן להפיק מהם. בין אם אתה רוצה להתחיל, ובין אם אתה מכיר את השיטה ורוצה להרחיב את הידע שלך- ספר זה נותן לך הזדמנות לעשות זאת בקלות, בזמנך החופשי ובביתך.

 

מומחים לבריאות ולאימון ספורטאים ורקדנים, גברים ונשים בכל הגילאים- כולם ממליצים על פילאטיס.

מת'יו אלדריך הוא מדריך כושר ומאמאן אישי, חבר במכון פילאטיס, המלמד ומיישם את השיטה בעבודתו.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1712 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

טיפולים ברפואה משלימה, פילאטיס, ספרי בריאות, ספרי רפואה משלימה, ספר למד את עצמך פילאטיס, מיטת פילאטיס, מיטת-פילאטיס, (פילאטיס) phktyhx, אביזרי פילאטיס, אבן כסף פילאטיס, אידיאל פילאטיס, אימון פילאטיס, דיסק פילאטיס, דרושים פילאטיס, הדרכת פילאטיס, התעמלות פילאטיס, חוג פילאטיס, כדור פילאטיס, כדור פילאטיס תרגילים, כדור פילטיס, כדור התעמלות, כדורי פילאטיס, לימוד פילאטיס, לימודי פילאטיס, מדריכות פילאטיס, מדריכי פילאטיס, מדריכת פילאטיס, מה זה פילאטיס, מזרון פילאטיס, מזרן פילאטיס, מכון פילאטיס, מכוני פילאטיס, מכשירי פילאטיס, מערך שיעור פילאטיס, סטודיו לפילאטיס, סטודיו פילאטיס, פורום פילאטיס, פילאטיס dvd, פילאטיס אור יהודה, פילאטיס אחרי לידה, פילאטיס אילת, פילאטיס אשדוד, קורס מדריכי פילאטיס, קורס פילאטיס, שיעור פילאטיס, שיעורי פילאטיס, תרגילי פילאטיס, גליל פילאטיס, פילאטיס מכשירים בחיפה

תן ציון למאמר זה

5.00