מדורי תוכן

ראשי | ספרי בריאות, רוחניות, מיסטיקה והעצמה | ספרי מיסטיקה | מודעות הדמיה ויצירתיות בעזרת קלפי הטארוט מאת אילנה הראל

מודעות הדמיה ויצירתיות בעזרת קלפי הטארוט מאת אילנה הראל

מודעות הדמיה ויצירתיות בעזרת קלפי הטארוט מאת אילנה הראל מודעות הדמיה ויצירתיות בעזרת קלפי הטארוט מאת אילנה הראל

הספר כולל 78 סיפורי הדמיה. סיפור לכל קלף טארוט וכן מוטו קצר שניתן לשנן ולזכור בעל פה.



תקציר הספר מודעות הדמיה ויצירתיות בעזרת קלפי הטארוט מאת אילנה הראל

היכולת שלנו לדמיין היא אחת היכולות המופלאות של האדם. ההישגים הגדולים בכל תחומי היצירה, במדע, בפילוסופיה, באמנות ובעצוב חיינו אנו מקורם ביכולת הזו לדמיין. ההבדל בין פנטזיה לדמיון הוא מהותי. פנטזיה היא תמונת חלום שעיקרה בריחה מן המציאות. הדמיון עקרו ביכולת לחבר חלקי מציאות הנראים לא קשורים ולראות עצמנו חיים ומתפתחים במציאות שונה מזו שאנו חיים, והעיקר להאמין באפשרות זו, לתכנן, לפעול ולעשות לקראת מימושה. כדי שהדמיון יעבוד צריך להגדיר מטרה ולראות את הדרך המובילה אליה.

קלפי הטארוט יכולים לסייע לנו לעשות שימוש אפקטיבי ותכליתי בשלושה מרכיבים אלה, דמיון-מטרה-דרך. היחסים של המציאות הסובייקטיבית הם של השלמה או עימות. ללא דמיון יקשה עלינו לאתר לעצמנו מציאות שונה. לרוב אנו חיים בגבולות של תפיסותינו, אם נצליח להרחיב גבולות אלה תגדל אפשרותנו לשלוט במציאות חיינו ולזכות בחופש אמיתי.

דמיון הוא תהליך יצירתי שפירושו לראות בעיני רוחנו דבר שמעולם לא ראינו. את היכולת לדמיין ניתן לפתח כמו שמפתחים שריר, גמישותו וחוזקו תלויים במידת האימון שלה הוא זוכה, כך הדמיון, ככל שנשכיל לעשות שימוש תדיר ואינטנסיבי ביכולתנו לדמיין ולהרגיש מציאות רצויה ונאמין שהיא אפשרית כן נוכל להביאה אל חיינו. הדימויים הנוצרים בתודעה משפיעים על אופן תפישתנו את המציאות והדרך בה אנו מתנהלים בה, שיקום היכולת לברוא תמונות דמיון מחזקות ומעצימות, מחדשת את כוח ההבראה והריפוי הקיימים בנו. תמונות נפשיות הנבראות בכוח הדמיון החזותי הן כלי יעיל המסייע לתכנת את המוח, הנפש והרוח לקראת מימוש מציאות.

הספר כולל 78 סיפורי הדמיה. ספור לכל קלף וכן מוטו קצר שניתן לשנן ולזכור בעל פה. 

הספור מכוון לדמיין מצב התובע את היזמה הכוח והפעולה לשנות או ליצור מצב או מציאות הנכונים לנו.

כדי להפיק את מלוא התועלת מהמידע המובא בספר אין צורך בידע מוקדם בקלפי הטארוט. 

במימד זה עקרם לעורר, לטפח ולחזק את היכולת לקרוא מציאות רצויה ולחזק את כוחות הנפש הרצון המחשבה ויכולת הפעולה כדי לממשם ולהביאם אל חיינו.

הספר מיועד במידה שווה למי שנחשף לנושא בפעם הראשונה כמו למי שמכיר את חפיסת הקלפים והפריסות למיניהן.

לכל מי שחי בו עדיין הילד הפנימי הסקרן, תאב הידע וההתנסות ולכל מי ששפת המראות והתמונות אינה זרה לו ומלהיבה את דמיונו ימצא בספר חומר מעורר דמיון ומחשבה. מילות מפתח, סיפורי הדמיה, חרוזים לשנון ולהפנמה.

בחלקו הראשון של הספר פרק מיוחד המנחה ומסביר את דרך העבודה ואת האפשרויות הרבות והמגוונות הטמונות בעשיית שימוש יצירתי בקלפי הטארוט.

לפרטים נוספים ורכישת הספר בהנחה לחצו כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1526 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אילנה הראל

תן ציון למאמר זה

0