מדורי תוכן

ראשי | ספרי בריאות, רוחניות, מיסטיקה והעצמה | ספרי מיסטיקה | קלפי הטארוט ועולם האגדות מאת אילנה הראל

קלפי הטארוט ועולם האגדות מאת אילנה הראל

קלפי הטארוט ועולם האגדות מאת אילנה הראל קלפי הטארוט ועולם האגדות מאת אילנה הראל

הספר קלפי הטארוט ועולם האגדות כולל אגדות מרתקות, הסברים והדגמות של קריאה בטארוט



הספר קלפי הטארוט ועולם האגדות מאת אילנה הראל עושה הקבלה בין עלילות סיפורים שנבחרו לבין קלפי טארוט, כי ידוע שבאמצעות הקלפים ניתן "לבנות" את עלילה ספרותית.

מאז ומתמיד שמשו אגדות ומעשיות כלי לרפוי ולהעברת מסרים של חכמה עתיקה ושל ניסיון חיים. המסע שעורך הגיבור לקראת התפתחות וצמיחה בעלילה הפשוטה לכאורה של האגדה מעודדת אצל הקורא רפוי של הנפש ומסייע לקתארזיס שחווה המאזין, מאפשר הזדהות והחצנה של רגשות ומסייע לגילוי פתרונות יצירתיים לקראת הגשמת מטרות.
האגדות היו, עודן ותהיינה רלוונטיות תמיד. המוטיבים השזורים בהם הם כלל אנושיים.

קלפי טארוט הם ספר התמונות העתיק בעולם ושפת הסמלים שלהם שואבת מכל התרבויות בכל הזמנים. קלפי הטארוט בשילוב עם אגדות עם ומעשיות של עמים שונים יכולים להיות כלי אפקטיבי לזיהוי וריפוי טראומות רגשיות ויותר מזה, כלי המנתב אותנו לקראת התפתחות אישית לגלוי כוחות נפש שלא הכרנו וללמוד לתת אמון ביכולות שלנו לשכתב את ספור חיינו בצורה יצירתית.

הספר עושה הקבלה בין עלילות סיפורים שנבחרו לצורך זה לבין הקלפים, באמצעות הקלפים נתן "לבנות" את העלילה הספרותית. הקלפים הנבחרים (על יד הנועץ) משקפים נטיות, השקפות, אמונות ותפיסות של הבוחר. הדבר מצביע על הקשר שבין עלילה סיפורית לבין מצב בעייתי בחיינו. הדבר מוביל  להתבוננויות חדשות לזיהוי קונפליקטים ומציאת פתרונות אפשריים, תוך עשית שימוש ברובד האסוציאטיבי שנחלש או נסוג בשעות של מצוקה  דחק ואי ודאות.

השילוב בין האגדות וטארוט תורם לפתוח  היכולת להקשיב לסיפור שלנו ולספר אותו מחדש בדרך שתאפשר שמחה ואמון בכוחות החיים המצויים בנו.

הספר קלפי הטארוט ועולם האגדות כולל נספח מיוחד ובו הסברים והדגמות של מפגשים. יועצים העושים שימוש האגדות ובקלפי הטארוט. המפגש יכול להיות חד-פעמי או סגרה של מפגשים, דוגמאות למפגשים כאלה כלולות בספר ומדגימות את תהליך העבודה.

לפרטים נוספים ורכישת הספר בהנחה לחצו כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1442 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קורס טארוט, אילנה הראל

תן ציון למאמר זה

0