מדורי תוכן

ראשי | ספרי בריאות, רוחניות, מיסטיקה והעצמה | ספרי מיסטיקה | ספר טארוט - המדריך לקריאה בקלפי טארוט של שגיא מנדלבוים

ספר טארוט - המדריך לקריאה בקלפי טארוט של שגיא מנדלבוים

ספר טארוט - המדריך לקריאה בקלפי טארוט של שגיא מנדלבוים ספר טארוט - המדריך לקריאה בקלפי טארוט של שגיא מנדלבוים

ספר טארוט זה הוא תוצאה של 22 שנות ניסיון של לימודים ועבודה עם מאות תלמידים ובוגרים. אפשר לומר, שלא כתבתי את הספר לבד, אלא בעזרת התלמידים שפגשתי במהלך השנים: השאלות שלהם, הקשיים, התרגולים, כל אלו נכנסו לספר במטרה לעזור לקוראים המתחילים למצוא מדריך מעשי ממנו ניתן ללמוד את מלאכת הקריאה בקלפי הטארוט. מטרת הספר היא להיות לכם לעזר, להפגיש אתכם עם עולם הרוח ועם החוקים אשר מחברים בין רוח, התפתחות אישית ועשייה.



המדריך לקריאה בקלפי הטארוט כולל:
- הסברים מעמיקים על פירושי הקלפים.
- הספר יודפס בצבע מלא כך שכל תמונות הקלפים יהיו צבעוניות וברורות.
- הקבלת הקלפים לסיפורים במיתולוגיה היוונית. דרך מרתקת להבין, ולזכור טוב יותר את פירושי הקלפים.
- כיצד עושים קריאה בקלפים: איך מנסחים נכון את השאלה, כיצד לערבב את הקלפים, ובמיוחד, מה נכון ולא נכון לשאול את הקלפים.
- לימוד ארבע קריאות קלפים: קריאת קלפים בסיסית (קריאת האס-או-אס), קריאת המילים, הקריאה הקלטית וקריאת המניפה (קריאת מסרים).
- דוגמאות לארבעת סוגי הקריאות.
- טיפים לקריאה בקלפים.

בונוס – הספר כולל קוד המקנה שלושה חודשים כניסה חינם לאתר אוצר התרגולים, בו ניתן למצוא למעלה מ-500 סרטונים של תרגולי קריאות קלפים, המחולקות לפי סוגי הקריאות וסוגי הקלפים. הצפייה בתרגולים המוקלטים עוזרת בהעמקת ההבנה של פירוש הקלפים בהתאם לסוג הקריאה.

ספר טארוט – המדריך לקריאה בקלפים טארוט – למי זה מתאים?
הספר מתאים לכל מי שנושא הטארוט מעניין אותו, למתחילים ולמתקדמים כאחד.

למי שרוצה להיכנס בפעם הראשונה לעולם קריאת הקלפים, ללמוד לקרוא בקלפים לעצמו ולאחרים. הספר מהווה מדריך שלם לקריאה בקלפים וכולל מנעד רחב של ידע, מהמושגים הבסיסיים ביותר, ועד לתכנים מורכבים ומעמיקים.
לבוגרי הקורסים שלי שרוצים לתרגל ולרענן את מה שלמדו.

למי שלמד טארוט במסגרת אחרת או באופן עצמאי ורוצה להעמיק את הידע ולהכיר את הגישה שלי, שנעזרת בקלפים ככלי להבנת חוקי החיים.

הגישה שלי לקריאה בקלפים
בראש ובראשונה אני מאמין כי הגורל אינו קבוע מראש. בשונה מגישות רבות בהן מפרשים את הקלפים באופן פטליסטי למדי (בגיל 30 יהיו לך שני ילדים בעלי עיניים חומות וכיוצא בזה), אני מאמין בבחירה חופשית ולכן תפקידם העיקרי של הקלפים הוא לחשוף בפנינו את הנתיבים הקיימים בחיינו ולסייע לנו בבחירת הנתיב הנכון לנו. מטרת הקריאה בקלפים, לדוגמא, אינה לענות על שאלות "מוחלטות" כגון "האם אתקבל לעבודה?" או "האם אתגרש השנה?", אלא לעזור לנו להבין מה הפוטנציאל ומה השיעור שעלינו ללמוד כדי להשיג את מטרתנו. להבין מה עשוי לחבל בסיכויי הקבלה שלנו, או מה בעצם כדאי לנו לעשות כדי לתקן את מערכות היחסים שלנו.

בשיעורים שלי, כמו בספר, אני משלב את הידע המציג את חבילת הקלפים ככלי הנועד לעזור לנו להתפתח, לצד סיפורים רבים מן המיתולוגיה היוונית אשר מצליחים להעביר באופן החזק ביותר, לדעתי, את משמעות הקלפים. בעזרת מסרים וסיפורים אלה ומשמעותם ניתן להרגיש ולהמחיש מה באמת קורה בחייו של השואל הפונה לייעוץ בקלפי הטארוט, ולגלות ממד נוסף של אישיותו ושל עולמו.

לסיום, אני מאמין כי קריאת הקלפים הינה אומנות בה אנו נדרשים לראות כיצד עולם הרוח בא לידי ביטוי בעולם החומר ומה קורה בתהליך זה. הרי בסיכומו של דבר כל "ההתחלות" מקורן בעולם הרוח ורק שאלה אחת נותרת פתוחה: האם התחלות אלה יצליחו באמת להתממש בעולם החומר?

לרכישת הספר חייגו: 072-2285477

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1695 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

עדיין אין נושאים קשורים למאמר זה

תן ציון למאמר זה

0