מדורי תוכן

ספר תקשור

ספר תקשור ספר תקשור

ספר זה נותן את המידע המלא לו אתם זקוקים כדי לפתח את יכולת התקשור, וכולל בתוכו תרגילים והכוונות לניצול התקשור בתחומים מסוימים.



 

תקשור- היכולות הנפשיות והמודעות המוארת של מדיומים, גורויים, חוזים ואנשים אחרים בעלי יכולת "על טבעית" לכאורה- מפתח את החוש השישי, מגביר את הרגישות הנפשית וחושף את האדם לאנרגיה העצומה של היקום. אנרגיה עצומה זו יכולה להתחבר אל כל אדם, הלומד לפתח את יכולת התקשור שלו ולעשות בה שימוש.

 

ספר זה נותן את המידע המלא לו אתם זקוקים כדי לפתח את יכולת התקשור, וכולל בתוכו תרגילים והכוונות לניצול התקשור בתחומים מסוימים.

כל אדם יכול לנצל את יכולת התקשור לתועלתו הוא.

כל אדם יכול לתקשר!!

רוקסנה מקגוייר הינה מורה רוחנית, המתקשרת עם ישויות נעלות ומחוברת לאנרגיה הקוסמית. היא מרצה בקביעות במרכזי עידן חדש בכל העולם.

131 עמודים, כריכה רכה

עוד מידע על ספר תקשור

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2189 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

תקשור, ספרי מיסטיקה, מתקשרים, מתקשרת, תיקשור, מתקשר, קורס תקשור, תקשור רוחני, ספר תקשור, מתקשרת מומלצת, אלטרנטיבילי, אלטרנטיבי לי, מיסטיקנים און ליין, מיסטיקנים און-ליין, אלטרנטיבי לי - המיסטיקנים הכי טובים, אלטרנטיבי לי - מיסטיקנים אונליין, אלטרנטיבי_לי, תקשור בחינם, תקשור בטלפון, תקשור במייל, תקשור חינם, תקשור טלפוני, תקשור מטפלים, תקשור עם, תקשור עם המתים, תקשור עם מלאכים, תקשור עם מתים, תקשור עם נשמות, תקשורים, תקשורים חדשים, יעוץ בתקשור, לימוד תקשור, לימודי תיקשור, לימודי תקשור, מהו תקשור, סדנת תקשור, פורום תיקשור, פורום תקשור, פורום תקשור עם מלאכים, קורס תיקשור, מתקשר רוחני, מתקשרות, מתקשרים מומלצים, מתקשרים עם מתים, מתקשרים רוחניים, מתקשרת בדרום, מתקשרת בצפון, מתקשרת טובה, מתקשרת מדהימה, מתקשרת מעולה, מתקשרת רוחנית, תיקשור עם מלאכים, תיקשור עם מתים, תיקשור עם נשמות, תיקשור רוחני, לתקשר עם מלאכים

תן ציון למאמר זה

5.00