מדורי תוכן

ספר גלגל המזלות

ספר גלגל המזלות ספר גלגל המזלות

בספר זה קוראים לראשונה, על ההשפעה של המאפיינים האסטרולוגיים לכל מזל ומזל, כפי שהם באים לידי ביטוי בהתנהגות ובתופעות נפשיות.



האסטרולוגיה המודרנית ממשיכה את המסורת והניסיון שנצבר במשך שנים רבות בתחום ניתוח המפה האישית, ההורוסקופ של האדם. אולם  כיום משתמשים האסטרולוגיים גם במידע מודרני ונרחב המתבסס על הפסיכולוגיה- והתוצאה היא אסטרו- פסיכולוגיה, בה יש משקל רב להבנת ההשפעה של הכוכבים, ובעיקר של סימן השמש, על מזלו של האדם.

בספר זה קוראים לראשונה, על ההשפעה של המאפיינים האסטרולוגיים לכל מזל ומזל, כפי שהם באים לידי ביטוי בהתנהגות ובתופעות  נפשיות.

מה מביא את האדם לנהוג כפי שהוא נוהג?
מה יתרונותיו ומה חולשותיו של כל מזל ומזל?
איך הדבר בה לידי ביטוי באופי, בתחום המקצועי, באהבה ובחיי המשפחה?

מחבר הספר הוא אלי מורג, אסטרולוג, כתב עד כה כתריסר ספרים בתחומי מיסטיקה שונים.

כריכה רכה, 126 עמודים


עוד מידע על ספר גלגל המזלות

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2763 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, ספרי מיסטיקה, מזלות אסטרולוגים, כוכבים ומזלות, אסטרולוגיה ומזלות, מזל אסטרולוגי, פרופיל מזלות, התאמת מזלות, מזלות אסטרולוגיים, ספר גלגל המזלות, הורוסקופ מזלות, אסטרולוגיה התאמת מזלות, התאמת מזלות אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה יומית, התאמת מזלות לפי הקבלה, מזלות בקבלה, מזלות לפי הקבלה, מזלות על פי הקבלה, תחזית מזלות, תחזית מזלות יומית, התאמת מזלות לפי תאריך לידה, אתר מזלות, גלגל מזלות, התאמה זוגית בין מזלות, התאמה זוגית לפי מזלות, התאמה לפי מזלות, התאמות בין מזלות, התאמת מזלות זוגיות, התאמת מזלות לפי שם, חישוב התאמה זוגית, לוח מזלות, מזל אופק, מזל האופק שלי, מזל היום, מזלות אש, מזלות היום, מזלות השבוע, מזלות התאמה, מזלות התאמה זוגית, מזלות חדשים, מזלות יומי, מזלות לפי חודשים, מזלות לפי תאריכים, מזלות מים, מזלות מתאימים, מזלות סיניים, מזלות רוחניות, מזלות של היום, מזלות תאריכים, תאריכי מזלות, תיאום מזלות, תמונות של מזלות, ניתוח אופי, מזל נחש

תן ציון למאמר זה

5.00