מדורי תוכן

ספר פתרון חלומות לפי הקבלה

ספר פתרון חלומות לפי הקבלה ספר פתרון חלומות לפי הקבלה

ספר זה, פתרון חלומות לפי הקבלה, הנו מהדורה 11 של רב מכר בתחום פתרון החלומות. עשר הדפסות של הספר (שפורסם בעבר בשם פתרון חלומות לפי היהדות) נחטפו על ידי הקוראים.



ספר זה, פתרון חלומות לפי הקבלה, הנו מהדורה 11 של רב מכר בתחום פתרון החלומות. עשר הדפסות של הספר (שפורסם בעבר בשם פתרון חלומות לפי היהדות) נחטפו על ידי הקוראים. פתרון חלומות הנו נושא מוכר, מרכזי וחשוב ביהדות ויש לו ביטויים רבים בתנ"ך ובספרי החכמים והרבנים. היהדות הנה למעשה אחת התרבויות בה הופיעו מילוני החלומות הראשונים.

 

בעזרת ספר זה נוכל לפרש את החלומות שאנו חולמים לפי עקרונות הדת והמסורת היהודית, ופירוש זה מתאים לא רק לאנשים דתיים אלא גם  לכל איש שבמסורתו יש שמץ של יהדות.

בספר כלולים מבוא רחב (מאת תמר אלכסנדר) ומבחר קטעים על חלומות ופשר החלומות ביהדות (כולל קטעים מכתבי הרב שלמה אלמולי וספר מגיד עתידות לרב סעדיה גאון). המילון כולו מובא לפי סדר האותיות הקדושות, כ"ב אותיות עץ החיים לפי הקבלה.
המקורות בספר נאספו בידי א. גולדברג וב. אדמון ונערכו בידי רפאל בן ידידיה.

כריכה רכה, 158 עמודים.


עוד מידע על ספר פתרון חלומות לפי הקבלה

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4880 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, פירוש חלומות, ספרי קבלה, ספר פתרון חלומות לפי הקבלה, מילון החלומות, מילון-החלומות, מילון-החלומות-הגדול, מילון החלומות הגדול, מילון-החלומות-לפי-הקבלה, מילון החלומות לפי הקבלה, מילון חלומות, מילון-חלומות, מילון חלומות גדול, מילון-חלומות-גדול, מילון חלומות ופירושם, מילון-חלומות-ופירושם, מילון חלומות זולו, מילון-חלומות-זולו, מילון חלומות לפי הקבלה, מילון-חלומות-לפי-הקבלה, מילון חלומות על פי הקבלה, מילון-חלומות-על-פי-הקבלה, מילון-חלומות-קבלה, מילון חלומות קבלה, מילו-לפירוש-חלומות, מילון לפירוש חלומות, מילון-פירוש-חלומות, מילון פירוש חלומות, מילון-פרוש-חלומות, מילון פרוש חלומות, מילון-פשר-החלומות, מילון פשר החלומות, מילון-פתרון-חלומות, מילון פתרון חלומות

תן ציון למאמר זה

0