מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית | הורוסקופ שנתי לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל בתולה

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל בתולה

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל בתולה הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל בתולה



תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל בתולה
קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: מישהו מדהים מבקש שתתנו לו את אישורכם על קטע נועז שבראש שלו לעשות בתחום הרומנטי אבל אולי, בעצם, הוא מתכוון אליכם. האנרגיות מעודדות אתכם לאהוב את עצמכם עד הסוף. אם בראש שלכם לשדרג את המלתחה, נפלתם על אחלה טיימינג. צפויה פעילות רבה בתחום החברתי, ואולי תרגישו שהדברים קורים מהר מדי. מותר לקחת פסק זמן ולהיות קצת עם עצמכם. אתם יוצרים קשר עם מישהו מדהים שפגשתם במקרה. לפתע אתם שומעים את עצמכם אומרים מילים שאפילו אתם מופתעים מהן. אתם זורמים עם קטע סודי שחבל לקלקל אותו בדיבורים והתייעצויות. עשו את מה שהלב אומר לכם לעשות. מסר שתקבלו יוכיח לכם כי גם יחסים רומנטיים שנותקו, עשויים לשוב בשמחה אל חייכם.

מאמצע החופש הגדול ועד אחרי סוכות: אתם במצב רוח לטיפוסים מקוריים ולא שגרתיים, אבל זה לא אומר שכך יהיה גם בעתיד: הכול יכול להשתנות, אתם יודעים. מישהו רוצה לרכל איתכם על מישהו שהוא שונא, אבל אתם לא חייבים לזרום איתו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנפנפו אותו. בני-זוג שתכירו בימים אלה, יהיו נאמנים לכם הרבה יותר מטיפוסים לא יציבים. לכו עם מה שאתם מרגישים ולא עם מה שאומרים עליכם. אתם יוצאים גדולים מקטעים רומנטיים שבעבר חששתם להתפדח איתם. מישהו שממש דלוק עליכם, מספר לכולם עד כמה אתם נפלאים ומסכים להתעלם, אפילו, מנקודות החולשה שלכם. אלה מכם שמחפשים קשר קבוע ויציב יגלו שזה הזמן לפעול. האקשן מתחיל ברגע בו אתם עושים את הטלפון הנכון.

לאחר סוכות ועד חנוכה כזה: קשרים רבים מתחילים אך לא מעט גם מתפרקים בדרך. בשכל רב אתם שומרים על האינטרסים שלכם ולא של אף אחד אחר. זה הזמן לצוד את ליבו של מחזר מבולבל המתלבט בין שתי אפשרויות, שאתם מהווים אחת מהן. זו בוודאי לא הפעם הראשונה שאומרים לכם שאתם טיפוסים חמים, מפנקים ומאוד לא אדישים. מה שכן, תמיד כיף לקבל מחמאה. צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שאתם אוהבים. נצלו את ההזדמנות כדי לסגור עניין עם מישהו שהלב שלכם הולך אליו. אל תטחנו את עצמכם בשאלות הקשורות בתחום שבינו לבינה. התשובות שתקבלו הרבה יותר פשוטות ממה שחשבתם. מישהו כוסס ציפורניים בגלל שהוא פוחד שאולי תעדיפו מישהו אחר ולא אותו. אם יש לכם משהו טוב להגיד לו אז תעשו את זה עכשיו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2123 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

התאמת מזלות, הורוסקופ אהבה, הורוסקופ צעירים, אסטרולוגיה שנתית לפי תאריך לידה

תן ציון למאמר זה

0