מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית | הורוסקופ שנתי לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל קשת

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל קשת

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל קשת הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל קשת

הורוסקופ ותחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים



תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל קשת
קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: אין לכם סיבה להתכסח עם מישהו שלא מסכים לדברים שאתם אומרים. זה ממש בסדר שכל אחד אומר את מה שהוא חושב ואף אחד לא כועס על אף אחד. בילוי ספונטאני תופס כיוון שונה ומקורי ממה שאתם רגילים. יש מצב שתפגשו שם מישהו שההתנהגות שלו מוטרפת אבל אתם אוהבים אותו כמו שהוא. אל תשלחו מסרים ורמזים למישהו שאתם דלוקים עליו. הכי טוב בשבילכם זה לדבר איתו בארבע עיניים ולתת לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם ממש לא יודעים לאן לחתוך, אז תדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ. האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את מי שלא מפרגנים לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.

מאמצע החופש הגדול ועד אחרי סוכות: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם. עד עכשיו היו לכם קטעים בסבבה עם מישהו שווה ומדליק, רק שפתאום קרה משהו שגורם לבלגאן. יכול להיות שזה בגלל שמישהו מהצד מטרטר לו בשכל. צפוי לכם קטע עם מישהו שכבר המון זמן דלוק עליכם. בשביל לזרוק לכם רמז נציין כי הוא חש כלפיכם רגשות עמוקים, אך אתם עסוקים מכדי להבחין בקיומו. בתקופה זו תעסקו במשברים של אהובי ליבכם, ייתכן כי מישהו מעמיד את אהבתכם במבחן הנאמנות. מישהו מידידיכם מסתבך בתחום שבינו לבינה, אך דווקא לכם הולך קלף משגע. המוטרפים שביניכם עשויים "להיטרף" כעת יותר מהרגיל.

 לאחר סוכות ועד חנוכה כזה: קשתים רבים ירגישו התרגשות והתעוררות פנימית. אמונתכם בעצמכם התחזקה. אתם הרבה יותר בוגרים ובשלים. נדמה לכם שאין כרגע דבר שאינכם יכולים להשיגו, ואתם מסתערים במלא כוח המחץ כדי להשיב לידיכם תפקידי מפתח חברתיים. השתדלו לנהוג בהתחשבות באלה אשר בעבר גרמו לכם אושר, ואל תמהרו לזנק על צווארם של אובייקטים חדשים. אתם חוזרים לעצמכם לאחר תקופה של חוסר וודאות: היו בה רגעים יפים ומרגשים, אך כעת יש ברצונכם לשוב אל סגנונכם הטבעי. קופידון אינו מניח לכם ונוצרת היכרות חדשה שממש מכריחה אתכם לשוב אל ענייני הלב והרגש. צפויות התאהבויות מדהימות. השתדלו לא להרגיז אנשים אך אין פירוש הדבר שאתם צריכים לסגת מעקרונותיכם. עקרונות הם סיפור חשוב דברים עשויים להשתנות מהיום למחר ללא הודעה מוקדמת.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2187 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

התאמת מזלות, הורוסקופ אהבה, הורוסקופ צעירים, אסטרולוגיה שנתית לפי תאריך לידה

תן ציון למאמר זה

0