מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית | הורוסקופ שנתי לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דלי

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דלי

&הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דלי הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל דלי



תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל דלי
קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול:
חבר שלכם נדלק על כיוון לא שגרתי ומשכנע אתכם להצטרף אליו. צפויה חוויה מהממת שתתרום להידוק הקשר. פעילות התנדבותית עשויה לעזור גם לכם, אך אל תתגאו בעזרה שאתם מגישי לאחרים. שלא במתכוון אתם עלולים להביך אותם. אתם נחמדים למישהו שחש עצמו נטוש. אז נכון שאין לכם על מה להתנצל, אבל למה לא לעשות לו טוב על הלב ? אנרגיות רומנטיות מכוונות אתכם ללכת על קשרים עם אלה שאתם מכירים, ולא לקפוץ על פיתויים שמגיעים ממקומות הזויים. הקטע החברתי ממש חזק אצלכם. נראה שגם אלה מכם שלא ממש מתאמצים, מוצאים את עצמם במרכז העניינים. קטעים חברתיים שמה זה חששתם מהם, מתגלים כלא מי-יודע-מה מפחידים. זה אומר שההכנות שלכם היו משו-משו.

מאמצע החופש הגדול ועד אחרי סוכות: אל תתנדבו לוותר על בילוי מתוכנן רק בשביל לעשות טוב למישהו שמשחק משחקי כבוד. מי שבאמת אוהב אתכם יצטרך להגמיש את עקרונותיו. אתם הולכים לשפוך את הלב בפני ידיד בן המין השני, וכל זה מתוך תקווה שיש לו דיבור טוב עם מישהו שאתם מעוניינים בו. הייתם שמחים אם מישהו נחשק היה מפנה את תשומת הלב שלו רק אליכם. אל תנסו לשכנע אותו – תנו לו סיבה טובה להשתוקק לחברתכם. אתם תופסים כיוון אל מישהו שבכלל לא חשבתם שהוא מתאים לכם ומגלים שדווקא כן. זה יכול לתרום לכם, אז תעזבו אתכם מדעות קדומות. יש מצב שאתם מהססים לגבי קשר מסוים שעלול לפגוע ברגשותיו של מישהו אחר, שטרם התייאשתם ממנו. אתם נחשבים לכאלה ששום דבר לא יכול לעצור אתכם כאשר אתם מחליטים משהו. הקטע הזה נותן לכם יתרון ענק על פני המתחרים שלכם.

לאחר סוכות ועד חנוכה כזה: קשר חדש ויפה נופל עליכם במה-זה הפתעה. אתם עדיין בוחשים באיזושהי פרשייה ישנה כאשר לפתע מסתער עליכם רומן חדש. אתם נדלקים על משהו אופנתי שהגיע ממקומות רחוקים. חוץ מהכיף שבקטע, הוא תורם המון גם ל-'לוק' שלכם. מישהו שיש לו זיכרונות טובים הקשורים בכם, מחפש דרך שתאפשר לו להעלות איתכם חוויות משותפות מבלי 'להחשיד' את עצמו. אתם לא צריכים להיכנע ללחץ חברתי שרק מרחיק אתכם מהמטרה. הכי טוב זה להפסיק לנדב מידע, ולהתחיל לשוחח ביחידות עם מי שאתם מעוניינים בו. צפויים דיבורים עם מישהו שמנסה לטשטש את חיזוריו אחריכם. גם לכם מותר לשחק אותה ראש-קטן. אל תעבירו הלאה מידע עסיסי בתחום הרומנטי. זה ששלח לכם אותו רוצה שהדברים יישארו ביניכם לבינו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2321 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook &Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

התאמת מזלות, הורוסקופ אהבה, הורוסקופ צעירים, אסטרולוגיה שנתית לפי תאריך לידה

תן ציון למאמר זה

0