מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית | הורוסקופ שנתי לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דגים

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דגים

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דגים הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל דגים



תחזית אסטרולוגית שנתית - הורוסקופ שנתי לצעירים מזל דגים
קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול:
קטע רומנטי מוצלח אצל אחד מחבריכם משפיע לטובה גם עליכם. נראה שקשרים מסוימים קשורים אלה באלה ועושים טוב לכולם. אדם עם ניסיון יעזור לכם לצאת מסיפור שקצת מעיק עליכם, אבל כדי להיעזר בו תצטרכו להסיר את מחסומי המבוכה. מישהו שכוונותיו טובות מנסה לשכנע אתכם ללכת על הימור רומנטי שלא ממש תפור עליכם. מותר לכם לומר 'לא' מבלי לחוש מבוכה. נסיעה ממושכת מעוררת געגועים אל מישהו נחשק, ובמקביל מעמידה במבחן את נאמנותו. אגב, גם את נאמנותכם. צפוי שידור על גל אחד עם מישהו בראש טוב. השיחה תתחיל בעניינים חברתיים ותגלוש ליחסים שבין בנים לבנות. מחזר מדהים מצליח לתת לכם את ההרגשה שגם אם כרגע אתם לא ממש פנויים, יש לו את כל הסבלנות שבעולם להמתין לכם.

מאמצע החופש הגדול ועד אחרי סוכות: אתם נחשבים למאהבים מטריפים ומלאי הפתעות. מאוד חשוב לכם להרגיש שהצד השני זקוק לכם וזה אומר שאתם רוצים גם לתת ולא רק לקבל. אל תתרגשו אם יתברר שלמישהו היו כוונות דומות לשלכם, והוא מה-זה מופתע כאשר אתם חוטפים לו את המטרה מתחת לאף. גם אם אתם דלוקים על מישהו שהסטייל שלו הורס, אל תצפו שהוא יקבל החלטות על רגל אחת. תנו לו את כל הזמן שצריך. יש לכם הזדמנות לקבל החלטות חשובות בנוגע לקטע שאתם גוררים איתכם המון זמן. הכי טוב להתייעץ עם בעלי ניסיון. צפוי רמז שאפשר להתייחס אליו כאילו היה הצעה רומנטית. יש דברים שלא חייבים להיאמר – מותר להשאיר משהו גם לדמיון. צפוי מצב לפיו אתם מוקפים במחזרים ובהצעות מדליקות, אבל משום מה אתם מעדיפים להיצמד אל זיכרונות העבר.

לאחר סוכות ועד חנוכה כזה: מידע חשוב ועסיסי המצוי בידיכם גורם למישהו מסוים לרצות בקרבתכם, גם אם בעבר הוא לא ממש שילב איתכם ידיים. בילוי לא שגרתי מצליח להפתיע אתכם, אבל מעורר גם לא מעט מבוכה. כדאי שתתפסו שיחה עם אדם רב השפעה. רעיון שלא מהעולם הזה עוזר לכם להתחבר עם מישהו שלא יורד מן הכותרות. אל תהססו להשתמש בקשרים אישיים שהוא מעמיד לרשותכם. צפויה משיכה אל מישהו שמצליח לשחק אותה מסתורי, אבל גישוש קליל אצל הקרובים אליו מוכיח שהוא לא ממש כזה. התיידדות והתחברות עם כוכבים חברתיים רק מחזקות את המקובלות החברתית שלכם, שגם ככה ניצבה במקום גבוה. צפוי דיבור רומנטי שעושה לכם טוב בלב, אבל חשוב שתסבירו שאין לכם כוונה לוותר על העצמאות שלכם. מישהו שקופץ לבקר את אחד החברים שלכם, לא שוכח לוודא שאתם קולטים את הנוכחות שלו. יש סיבה לברר איתו דברים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2135 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

התאמת מזלות, הורוסקופ אהבה, הורוסקופ צעירים, אסטרולוגיה שנתית לפי תאריך לידה

תן ציון למאמר זה

0