מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2013 | הורוסקופ לשנת 2013 | תחזית שנתית. מזל שור

תחזית שנתית. מזל שור

תחזית שנתית. מזל שור תחזית שנתית. מזל שור

מיוחד לגולשי פורטל אלטרנטיבלי, תחזית מיוחדת לפי נושאים שחשובים לכולם. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ובריאות.



איך תראה השנה שלכם: צפויה לכם שנה בה הנחרצות האופיינית לילידי מזל שור מציתה בכם כמיהה ליטול את גורלכם בידיכם משום שנראה כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר מכוח האינרציה. עסקיכם יעלו ויצליחו ככל שתשכילו להישמר מפני מצב בו אתם מפקידים את עתידכם ואת כספכם בידיו של אדם אחד בלבד. דמות מפתח רומנטית בחייכם תעזור לכם להיפטר מלחץ נפשי. חברים שותפיי סוד יעזרו לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, ייתכן שתצטרכו לבצע פשרה כלשהי.

קריירה וכסף: זו שנה בה הקריירה שלכם תהיה משופעת באנרגיות זוהרות ומלכותיות. אם אינכם רווים נחת ממצבכם העסקי והקרייריסטי, ייתכן כי הגיע הזמן לטרוק את הדלת בפני העבר, תוך כדי פתיחת דלת חדשה כלפי העתיד. נראה כי ברוח זו גם מופיעים אנשים הפותחים בפניכם את ארנקיהם אך מצפים מכם לתוכנית פעולה כלשהי, כלומר, הם ישמחו לראותכם עצמאיים וחסרי תלות. הנחרצות האופיינית לילידי מזל שור מציתה בכם כמיהה ליטול את גורלכם בידיכם משום שנראה כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר. עסקיכם יעלו ויצליחו ככל שתשכילו להישמר מפני מצב בו אתם מפקידים את עתידכם ואת כספכם בידיו של אדם אחד בלבד, גם אם בדרך כלל הוא מאיר לכם פנים. עשו את כל שביכולתכם כדי לפתח אפשרויות נוספות.

אהבה: זו שנה בה צפויות לכם אנרגיות חמימות המובילות אל חוויות אינטימיות המעוררת בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם מוכנים להתמודד עם התוצאות. דמות מפתח רומנטית בחייכם תעזור לכם להיפטר מלחץ נפשי. זו שנה בה אתם זקוקים לאוזן קשבת שתאפשר לכם לפרוק מן הלב. אתם מתענגים על היבטיו היציבים והממוסדים של בית הזוגיות אשר במפת הלידה שלכם. מעשיותם ויציבותם של כוכביכם מסייעות לכם להישמר מפני מחזרים ערמומיים שהם זאבים בעור של כבשים. אנרגיות מתוחכמות מולידות בכם נטייה לעקוף את מלכודותיהם. חברים שותפיי סוד יעזרו לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, ייתכן שתצטרכו לבצע פשרה כלשהי. מישהו שמחבב אתכם מתרשם מאוד מן השינוי שחל בכם. בוסתן האהבה ממתין לפעולותיכם שאינן מושפעות מגחמות של אחרים אלא אך ורק מנטיות ליבכם.

בריאות: בשנה הקרובה ובהשפעת הכוכב השליט שלכם האזורים הרגישים בגופכם הם הגרון, העורף והצוואר. על מנת לנטרל צרידות כדאי לכם לשקול לגימת מים פושרים בחושים במיץ לימון וכפית שמן זית. על מנת להימנע מעורף תפוס כדאי שתקפידו על ישיבה נוחה מול מסכי המחשב והטלוויזיה. אם כבר 'נתפסתם', יש הטוענים כי רטיות (קומפרסים) חמימות על האזור הכאוב עשויות לשחרר.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


5200 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל שור, אסטרולוגיה שנתית מזל שור, הורוסקופ מזל שור, אסטרולוגיה, הורוסקוף, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013, אסטרולוגיה 2, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013

תן ציון למאמר זה

4.50