מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2013 | הורוסקופ לשנת 2013 | תחזית שנתית. מזל אריה

תחזית שנתית. מזל אריה

תחזית שנתית. מזל אריה תחזית שנתית. מזל אריה

מיוחד לגולשי פורטל אלטרנטיבלי, תחזית מיוחדת לפי נושאים שחשובים לכולם. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ובריאות.



איך תראה השנה שלכם: זו שנה בה המקוריות והשנינות שלכם בתוספת כישוריכם דרמטיים, יהפכו אתכם למועמדים אולטימטיביים למשרות הדורשות הופעה מרשימה וייצוגיות. אל תפחדו לפנות אל אפיקים עצמאיים מבלי לסמוך על פזרני הבטחות כוזבות. אנרגיות חושניות עומדות להציף את נקודת האינטימיות אשר במפת הלידה שלכם. זו בשורה ענקית עבור אלה מביניכם שחוו עכבות ומעצורים רגשיים בתחום הרגיש שבינו לבינה. אם אתם מתלבטים בנוגע לצורך להתוודות על עברכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים.

קריירה וכסף: אירועים המתרחשים בחו"ל ישפיעו לטובה על חשבון הבנק שלכם. צפויות הזדמנויות להקמת עסק עצמאי. מקוריות ושנינות בתוספת כישורים דרמטיים, יהפכו אתכם למועמדים אולטימטיביים למשרות הדורשות הופעה מרשימה וייצוגיות. גם מעסיקיכם הנוכחיים ישמחו אם תכונות אלה ישתלבו בעבודתכם. המשיכו בשלכם גם אם עמיתים המקנאים בכם ינסו לנכס לעצמם את הישגיכם. האנשים הנכונים ישקיפו מן הצד ויידעו למי יש לשייך את זכויות היוצרים. אל תפחדו לפנות אל אפיקים עצמאיים מבלי לסמוך על פזרני הבטחות כוזבות. החודשים מארס ואפריל מהווים עיתוי מצוין לאריות ולביאות השואפים להצטרף למסגרת תחרותית הדורשת עבודת צוות. ייתכן שתצטרכו לעמוד בבחינות כלשהן אך אלו אינן צריכות לרפות את ידיכם. צפויה לכם הצלחה פיננסית הודות לידידותם של אנשים פופולאריים שידם בכל ויד כל בם. נראה כי נוכחותם מפגישה אתכם עם הקשרים העסקיים הנכונים.

אהבה: אנרגיות חושניות זורמות השנה אל נקודת האינטימיות אשר במפת הלידה שלכם. זו בשורה ענקית עבור אלה מביניכם שחוו עכבות ומעצורים רגשיים בתחום הרגיש שבינו לבינה. הריגושים יושגו באווירה שקטה ובמקומות הסמויים מן העין, מה שמרחיק אתכם מהצעות זוהרות ובלייניות. צפוי לכם חיזור לוהט ומהמם כתוצאה משובו של מישהו אהוד ופופולארי. נתיב רומנטי שהקשר עימו נותק, שב לפקוד את סדר יומכם. החודשים אפריל ומאי צופנים עבורכם היכרות הדורשת זמן כדי להפוך למשהו מחייב. ייתכן כי זו לא אהבה ממבט ראשון, אבל בהחלט פרשיה יפה ועדינה. אם אתם מתלבטים בנוגע לצורך להתוודות על עברכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים. זה הזמן לטפל בזנבות רומנטיים מביכים שאתם גוררים אתכם מסיפור שהסתיים, מבלי לשתף בעניין את המאהב הנוכחי.

בריאות: בשנה הקרובה ובהשפעת הכוכב השליט שלכם האזורים הרגישים בגופכם הם הלב והגב. לבריאות הגב מומלץ להימנע מהנפת משאות ביציבת גוף שאינה נכונה. טיפול באבנים חמות ובכוסות רוח עשוי להפתיע לטובה. לבריאות הלב מומלץ להימנע ממזונות המכילים שומנים מן החי. צמחי מרפא מומלצים הם כוסברה, פלפל חריף, רוזמרין ותלתן אדום. רצוי תפריט עשיר בסיבים. 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


5204 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל אריה, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, אסטרולוגיה, הורוסקוף, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013

תן ציון למאמר זה

5.00