מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2013 | הורוסקופ לשנת 2013 | תחזית שנתית. מזל עקרב

תחזית שנתית. מזל עקרב

&תחזית שנתית. מזל עקרב תחזית שנתית. מזל עקרב

מיוחד לגולשי פורטל אלטרנטיבלי, תחזית מיוחדת לפי נושאים שחשובים לכולם. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ובריאות.



איך תראה השנה שלכם: זו שנה בה משתפרים יחסיכם עם יריבים ומתחרים. קשיים או לחצים כלכליים ייעלמו מאליהם. אולטימאטום או תנאים שתציבו בימים של משא ומתן, יזכו לאהדתו של הצד השני. הכוכבים צופים פריצת דרך עבור אלה מביניכם הרואים את עתידם בעולם העיצוב והאופנה ובכלל, צפויים לכם ימים חלומיים לכל מה שמכונה: עסקי-נשים. אפיזודות רומנטיות מתחילות לקרום עור וגידים, ואתם משגיחים בכוונותיו הרומנטיות של אדם הרומז על רגשותיו בעזרת תשורות סמליות.

קריירה וכסף: אם אתם מתוסכלים מן המתרחש איתכם בעבודה ובעסקים ואם יש ברצונכם להוביל אל שינוי משמעותי במקום בו אתם אמורים להגשים את עצמכם, תוכלו לעשות כן אך ורק אם תתחרו ותשיגו את כתר המנהיג. אל תחששו מפני תחרות קרייריסטית גם אם היא יוצרת ניצוצות. כוכב שאפתן ויציב יוצר מצבים לפיהם משתפרים יחסיכם עם יריבים ומתחרים. קשיים או לחצים כלכליים ייעלמו מאליהם. אולטימאטום או תנאים שתציבו בימים של משא ומתן, יזכו לאהדתו של הצד השני. במקביל נראה כי אדם קרוב העובד לצידכם יזדקק לעזרתכם. הכוכבים צופים פריצת דרך עבור אלה מביניכם הרואים את עתידם בעולם העיצוב והאופנה ובכלל, צפויים לכם ימים חלומיים לכל מה שמכונה: עסקי-נשים. גם אלה מכם שלא ממש התעניינו בתחום, עשויים להפיק ממנו רווחים כלכליים השנה. אדם רב השפעה עומד להטיל עליכם את חסותו.

אהבה: כבר בתחילת השנה אתם נותנים לעצמכם דין וחשבון בנוגע לחוויות רומנטיות שעד עתה התייחסתם אליהן כאל התנסויות חולפות. אפיזודות רומנטיות מתחילות לקרום עור וגידים. אתם משגיחים בכוונותיו הרומנטיות של אדם הרומז על רגשותיו בעזרת תשורות סמליות. אינכם זקוקים לאישור מצד הסובבים אתכם בכל הנוגע להחלטותיכם בתחום האישי. מגיעים אליכם מסרים מסתוריים ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים, אך אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם - כדאי שפשוט תתעלמו. צפויה לכם שרשרת של אירועים שבעיניכם נראים תמימים ונקיים לחלוטין, אך בעיני הצופה מן הצד הם עלולים לעורר מחשבות 'מלוכלכות'. צפויות היכרויות חדשות בהן כדאי לכם להדגיש את המשותף ולהימנע מחידוד השונה והמפריד. השתדלו לרסן את נטייתכם לתגובות שנונות, לפחות עד שהצד השני ילמד להכיר אתכם כראוי.

בריאות: בשנה הקרובה ובהשפעת הכוכב השליט שלכם האזורים הרגישים בגופכם קשורים למערכת הרבייה. לבעיות של אין אונות יש להימנע מצריכת סוכרים מעובדים, כמו גם משומנים מן החי. מומלץ לצרוך אגוזי לוז, זעפרן וצמח ששמו דמיאנה. ויטמין E ואבץ עשויים להניף תרומה גדולה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4847 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook &Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל עקרב, אסטרולוגיה שנתית מזל, עקרב הורוסקופ מזל עקרב, אסטרולוגיה, הורוסקוף, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013

תן ציון למאמר זה

5.00