מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2013 | הורוסקופ לשנת 2013 | תחזית שנתית. מזל קשת

תחזית שנתית. מזל קשת

תחזית שנתית. מזל קשת תחזית שנתית. מזל קשת

מיוחד לגולשי פורטל אלטרנטיבלי, תחזית מיוחדת לפי נושאים שחשובים לכולם. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ובריאות.



איך תראה השנה שלכם: צפויה לכם שנה בה אתם מתחילים לשלוט ברזיו של תחום העשוי להביא לכם הצלחה פיננסית בעתיד. המזל הטוב ממתין לכם בנתיבים המושפעים מעולם התקשורת. הצלחה כבירה צפויה לאלה מכם המתעניינים בפסיכולוגיה ובמיסטיקה, גם אם העיסוק בתחומים אלה יהיה לאחר שעות העבודה. צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים הרומנטיים ביניכם לבין ילידי המזלות טלה, גדי ודגים. עסקיכם והקריירה שלכם יושפעו מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. השקיעו בתחום זה והכול יבוא על מקומו בשלום.

קריירה וכסף: הצעות מפתות ממתינות לאנשי העסקים שביניכם ולכל אותם אלה הששים לגלגל כספים. המזל מתייצב לצד שותפויות, אך פונה עורף לבודדים שבחבורה או - בפשטות: לא מומלץ לעבוד בשיטת הזאב הבודד. השנה אתם מתחילים לשלוט ברזיו של תחום העשוי להביא לכם הצלחה פיננסית בעתיד. אם אתם תרים אחר עבודה, נראה כי כפתרון זמני כדאי שתשקלו עיסוקים שנטשתם בעבר. מה שנראה כמו ג'וב ארעי עשוי להפוך לקבוע. המזל הטוב ממתין לכם בנתיבים המושפעים מעולם התקשורת. קשרים יוצאי דופן וממוזלים צפויים לכם עם אנשים שניחנו בכישרון כתיבה. הצלחה כבירה צפויה לאלה מכם המתעניינים בפסיכולוגיה ובמיסטיקה, גם אם העיסוק בתחומים אלה יהיה לאחר שעות העבודה. מעסיקים שלא ממש הועילו לדימוי העצמי שלכם, פונים בכיוון אחר. הולכות ונרגעות סערות כלכליות שליוו אתכם בשנה שחלפה. תהינה לכם סיבות טובות להתגאות בחניכים שטיפחתם.

אהבה: בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם מחזרים לוהטים. סגנונכם הישיר עושה להם את זה. מחזרים פזיזים יציעו לכם הצעות סרק. כדאי לכם להתייחס ברצינות רק להבטחות שיש עימן ריגוש כלשהו. נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מהרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים. צפויות לכם שיחות נוקבות בנושא. רבדים קוסמיים חושניים מעודדים אתכם לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם. דווקא קשר איכותי עשוי להתברר כשובב קמעה. צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים הרומנטיים ביניכם לבין ילידי המזלות טלה, גדי ודגים. הבחירה האופטימאלית שלכם אמורה להיות בכיוון של הטלאים. בדרך מסתורית נראה כי גם עסקיכם והקריירה שלכם יושפעו מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. השקיעו בתחום זה והכול יבוא על מקומו בשלום.

בריאות: בשנה הקרובה ובהשפעת הכוכב השליט שלכם האזורים הרגישים בגופכם הם אגן הירכיים והכבד. לבריאות הכבד יש להימנע לחלוטין מצריכת אלכוהול ושומנים מן החי. צמח מפורסם שעשוי לתרום רבות הוא גדילן מצוי. לאחרונה מתברר כי גם אבוקדו הופך לתרופה רבת עוצמה. אגן ירכיים ראוי לשמו יושג באמצעות פעילות גופנית מבוקרת ותרגול שרירים על גבי מזרן קשיח.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4560 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל קשת, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת, הורוסקופ מזל קשת, אסטרולוגיה, הורוסקוף, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013, אסטרולוגיה 2013, אסטרולוגיה מזל קשת 2013, אסטרולוגיה שנתית מזל קשת 2013, הורוסקופ מזל קשת 2013, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013, אסטרולוגיה 2013

תן ציון למאמר זה

5.00