מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2013 | הורוסקופ לשנת 2013 | תחזית שנתית. מזל גדי

תחזית שנתית. מזל גדי

תחזית שנתית. מזל גדי תחזית שנתית. מזל גדי

מיוחד לגולשי פורטל אלטרנטיבלי, תחזית מיוחדת לפי נושאים שחשובים לכולם. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ובריאות.



איך תראה השנה שלכם: זו שנה בה המזל איתכם ונראה כי צפויים לכם ימים בהם תצטרכו לפייס ולגשר בין מי שהחליטו להתעמת אלה עם אלה. התופעה מעניקה יתרון לאלה מביניכם הבוחרים בקריירה העוסקת בגישור ובפישור, כמו גם בזו שעניינה חוק ומשפט. האנרגיות תהינה מוטרפות ועל כן לא פלא אם המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מסתוריים. זו שנה נפלאה לאהבה אך לא ממש מומלץ לכבול אותה אל מסגרת רשמית וממוסדת. הניחו לרגשות לזרום ולהבשיל.

קריירה וכסף: אנרגיה הקשורה לעיסוקיכם הקרייריסטיים עשויה לפלוש אל המתרחש איתכם במישור האישי והאינטימי. הקטע הזה אופייני לשנה רצופת ההפתעות הצפויה לכם. עמיתים לעבודה שהם בעלי נטיות לוחמניות, מתכוונים לסגור חשבון עם יריביהם המוכרים לכם. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצטרפים למלחמות שאינן קשורות בכם. המזל איתכם ונראה כי צפויים לכם ימים בהם תצטרכו לפייס ולגשר בין מי שהחליטו להתעמת אלה עם אלה. התופעה מעניקה יתרון לאלה מביניכם הבוחרים בקריירה העוסקת בגישור ובפישור, כמו גם בזו שעניינה חוק ומשפט. כסף קל צפוי לגדיים יצירתיים המבקשים להתפרנס ממעשה ידיהם כגון ציור, פיסול, רקמה, תכשיטנות וריקועי עור. יש מצב לסיומה של קריירה שמיצתה את עצמה ולתחילתה של קריירה חדשה. אם גמלה החלטה בליבכם להמר על שינוי דרסטי, אל תיכנסו אל תוכו ברגל פזיזה אלא עקב בצד אגודל.

אהבה: זו שנה בה האנרגיות תהינה מוטרפות ועל כן לא פלא אם המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מסתוריים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתיפתחו אותם לשיחה גלויה עם מי שצריך. קשר שמלווה אתכם מזה זמן רב יתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות. ידידי נפש בני המין השני ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים עם אנשים שבעבר נהגתם להציב להם גבולות. צפויים בילויים בחברת מחזרים אשר זקוקים למרחב משלהם. מומלץ להימנע ממפגשים מעונבים ולהעדיף בילויים רומנטיים ספונטאניים בחיק הטבע. זו שנה נפלאה לאהבה אך לא ממש מומלץ לכבול אותה אל מסגרת רשמית וממוסדת. הניחו לרגשות לזרום ולהבשיל. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מחייכם שיקולים המושפעים מנורמות ומסטריאוטיפים.

בריאות: בשנה הקרובה ובהשפעת הכוכב השליט שלכם האזורים הרגישים בגופכם הם השיניים, העור והעצמות. לבריאות השיניים והחניכיים מומלץ להשתמש במי פה הרקוחים מצמחים כגון מרווה, נענע ובבונג. לבריאות העור מומלץ להשתמש בקוסמטיקה טבעית שאינה מכילה כימיקלים. לבריאות העצמות ולמניעת דלדול מסת העצם, מומלצת אכילה של פולי סויה, כרוב וחליטות של סרפד.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4630 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה 20, הורוסקוף, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה שנתית 2013

תן ציון למאמר זה

5.00