מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור

זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור

זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...



זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא טורמלין, אשר על פי המיסטיקה המצרית פילסה לעצמה דרך מכדור הארץ עד השמש ובחזרה. זו הסיבה לכך שהיא אספה בדרכה את כל הספקטרום של גווני החמה. הטורמלין מלאה וגדושה בחסד ורחמים קוסמיים ומיטיבה עם זוגות אוהבים. יופייה המופלא של האבן מנוצל על ידי מעצבי תכשיטים. אבן מזל נוספת ומשלימה היא גארנט, שהיא אבן אדומה המכילה אנרגיה מופלאה שמטרתה לשחרר אתכם מחרדות שווא ומהזיות לא מציאותיות. האבן תסייע לכם לנטרל טראומות רומנטיות מן העבר, תוך כדי הענקת יכולת לפתוח דף חדש בעל עתיד טוב יותר. אבן אידיאלית להיחלצות מעניינים לא פתורים שאתם סוחבים וגוררים עימכם משחר ילדותכם. האבן תחדש מערכות פיסיות ובעיקר את מערכת הדם.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני יודע כי יוהרה וגאווה משבשים את סיכויי הצלחתי. אדם רוחני מתייחס בענווה אל הבאים להתארח אצלו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא טוב מהם. אדם רוחני אינו מטיל אשמה על אחרים, אינו מתייאש ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו. אני שואף לעמוד בדיבורי ומשתדל לקיים את הבטחותיי. אני יודע כי אדם רוחני שומר על כבודו והגינותו לאורך כל הדרך ואינו משנה את אופיו גם בנסיבות קשות.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: וז ה ו – שם זה מעניק לעונד אותו שפע, מזל, פריון, אושר ועושר והוא מעין איחוד בין הכוח הזכרי לבין בכוח הנקבי. ו ש ר – שם זה מעניק ברכה לבית אשר הוא מתנוסס על משקופו. טוב ונפלא לאלה העוברים לשכון בדירה חדשה. כ ה ת – שם זה טוב לשמירה ולהגנה עבור יהודים הנאלצים להתגורר בגולה, כמו גם לאלה המבקשים לזכות בשפע אלוהי.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2451 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, אנרגיות חיוביות, זימון אנרגיות, זימון אנרגיות חיוביות, זימון אנרגיות חיוביות 2014, זימון אנרגיות חיוביות למזל שור

תן ציון למאמר זה

5.00