מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל סרטן

זימון אנרגיות חיוביות. מזל סרטן

זימון אנרגיות חיוביות. מזל סרטן זימון אנרגיות חיוביות. מזל סרטן

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...



זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא דיופטז שעשויה מרבדים מטריפים של מינרלים ירוקים ונהוגה בשימוש עבור אוהבים הסובלים ממוסר כליות ונקיפות מצפון. האבן תביאכם לחשיבה ברובד גבוה של מודעות עצמית ותעזור לכם לטעון את מצבריכם הפיסיים והנפשיים. תוכלו להעניקה לכל מי שאיבד מן האנרגיות שלו. מומלצת לשימוש עבור סרטנים הזקוקים להגנה אנרגטית כפועל יוצא מחרדותיהם. אבן מזל נוספת ומשלימה היא צ'רוייט סגולה שתעניק לכם הבזקים רוחניים שלא מהעולם הזה. תטהר, תרפא ותעזור לכם להתחבר עם הניצוץ האלוהי שבתוככם. טובה במיוחד עבור סרטנים המבקשים לפתוח את ה"עין השלישית". תשרה עליכם משב רוח של נדיבות וטוב לב. מומלצת עבור מחזרים שאינם מוכנים לחלוק את עצמם עם זולתם. תאפשר לכם להיפטר מאכזבות העבר.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה,, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני יודע כי הצרות האמיתיות מתחילות ברגע בו האדם נעשה תלותי. אדם רוחני אינו קושר את גורלו בגורלם של אחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות חומרית. איש נאור יודע את אשר לפניו. בהיותו אדם רוחני הוא פונה לאחרים כדי שיסייעו לו, אך אם הם אינם נענים – הוא חייב לבצע את המשימה בכוחות עצמו. אני זורם עם היש – ומתעלם מן האין ! כך עושים המנצחים, ואילו המפסידנים מתעלמים מן היש ומתחשבנים עם האין.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: ל כ ב – שם זה נוהגים לחרוט בפת של בית על מנת למשוך אל תוכו אנרגיות של מזל וברכה. טוב לקדם עימו בית חדש. ר ה ע – שם זה עשוי להיטיב עם העונד אותו בכל הנוגע לבעיות של זיכרון לקוי או שכחה הנובעת מתשישות או ישישות. ע ש ל – שם זה מגן על העונד אותו בתקופות חיים קשות בהן הוא נאלץ להתמודד עם משברי החיים ועם אכזבותיהם.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2576 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל סרטן, אנרגיות חיוביות, זימון אנרגיות, זימון אנרגיות חיוביות, זימון אנרגיות חיוביות 2014, זימון אנרגיות חיוביות למזל סרטן

תן ציון למאמר זה

5.00