מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל עקרב

זימון אנרגיות חיוביות. מזל עקרב

זימון אנרגיות חיוביות. מזל עקרב זימון אנרגיות חיוביות. מזל עקרב

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...



זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא מלכית הנחשבת לפייה הטובה של בני נעורים ואנשים צעירים. תשכיח מכם צרות באהבה ותביא מזור לנפשכם הדוויה. תשמש כמרכיב מוביל בקמעות שנועדו להגן עליכם מפני כישוף ועין הרע. תזהיר ותתריע על אויבים נסתרים. תוכלו להיעזר בה בשעה שתתורו אחר חפצים שאבדו לכם. מגלה מטמונים ואוצרות גם בתחום חיי הרגש. אבן מזל נוספת ומשלימה היא אבן הירח האולטימטיבית להענקה לאהוב לב, אך יש לזכור כי על פי האגדה, אם נוצרת בגידה על ידי אחד מבני הזוג, הרי שמייד יועם זוהרה של אבן זו. נחשבת כאבן מרפא לבעיות של פוריות, כמו גם לכאבי מחזור. בעלת אנרגיה נשית חמימה, רכה ועדינה. תעניק לכם כוחות סוגסטיביים. נמצאת בשימוש אצל קוסמות ומרפאות. תסלק מכם מחסומים רגשיים. נהוג לתלות אותה מעל עריסת תינוק. חמימה ומפנקת.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם המקרין אור גדול סביבו מושך אליו אורות גם ממקורות אחרים. כל מין מוצא את מינו. כך אצל הטובים, וכך גם אצל הפחות טובים. אני יודע כי לפעמים יש לנקוט בשיטות עקלקלות ופתלתלות שאינן מתיישבות עם המוסכמות החברתיות. תחכום אינו חייב להתפרש כערמומיות. אדם גדוש רעיונות, אינו מבזבז את זמנו על מקום אחד. הוא יודע כי יש למצות את האפשרויות ולהמשיך ללכת. לעולם אין הוא נח על זרי הדפנה.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: ר א ה – שם זה קשור בראייה, בעיניים ובראש והוא מביא מזור ומרפא לסובלים. כמו כן הוא מסלק רוחות רעות ואנרגיות שליליות. ל ל ה – שם זה נוסך מעין חוט של קדושה על העונד איתו ומיטיב בעניינים שבינו לבינה. כמו כן הוא טוב לנכסים ולרכוש. מ ב ה – שם זה בא להעניק לעונד אותו שפע, צמיחה ולבלוב. כמו גם לשמור עליו הן כאורח והן כמתארח.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2477 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, אנרגיות חיוביות, זימון אנרגיות, זימון אנרגיות חיוביות, זימון אנרגיות חיוביות 2014, זימון אנרגיות חיוביות למזל עקרב

תן ציון למאמר זה

5.00