מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | קריאה בטארוט שנתי | הקלף השנתי שלך. מזל תאומים

הקלף השנתי שלך. מזל תאומים

הקלף השנתי שלך. מזל תאומים הקלף השנתי שלך. מזל תאומים

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה



קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף המיזוג. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: דמות שמימית מכונפת עוטה גלימה לבנה המסמלת תום וטוהר. רגלה האחת משתכשכת במים ואילו האחרת ניצבת ביבשה כסמל לאחדות הניגודים. על חזה הדמות צצות אותיות עבריות של השם המפורש. הדמות יוצקת מים מתוך גביע אל תוך גביע אחר, ולמרות התנוחה הבלתי אפשרית של מעבר הנוזל הסותרת את חוקי הגרביטציה, אף לא טיפה אחת ניתזת ארצה.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופן לכם בשורות על אודות אתגרים שממבט ראשון נראה כי אין צ'אנס שתצליחו להתמודד עימם, אך אף על פי כן, נראה כי משימתכם תעלה ותצליח בידיכם. הקלף רומז לכם לשלוח ידכם בזה, ואף מזה לא להרפות.

בתחום הרומנטי: הקלף רומז כי היקום משגר אליכם פיתויים לפיהם אתם מתלבטים – פה ושם- בין שתי הצעות או שני נתיבים, אך בסופו של עניין אתם מצליחים 'לרקוד על שתי חתונות'. לחילופין, צפויה לכם פרשיה רומנטית נפלאה אשר רבים וטובים חזו לה כישלון.

בתחום הקריירה: הקלף קובע כי אתם עומדים לחולל נפלאות בשני נתיבי הגשמה עצמית, כלומר: לעסוק בשני ג'ובים במקביל, או להצליח בתפקיד שלא מעט אנשים גילו ספקנות באשר ליכולתכם להתמודד עימם. יש בקלף יותר מאשר רמז בנוגע לצורך לפיצול כוחות.

בתחום הפיננסי: הקלף משקיף אל עבר שני מקורות הכנסה שלכאורה נדמה כי לא קיימת ביניהם זיקה כלשהי. בניגוד לדעת ועמדת הסובבים אתכם, אתם מצליחים לאחוז במקל בשני קצותיו או לחולל את הבלתי אפשרי (לכאורה). היקום משגר אליכם מסר מוסווה המאשר ומאפשר לכם להישען על כסף שלא אתם עמלתם בהשגתו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3634 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל תאומים, טארוט, קלף טארוט, פרישת טארוט, טארוט ומזלות, קלף טארוט למזל תאומים, אסטרולוגיה וטארוט

תן ציון למאמר זה

0