מדורי תוכן

הקלף השנתי שלך. מזל עקרב

הקלף השנתי שלך. מזל עקרב הקלף השנתי שלך. מזל עקרב

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה



קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף גלגל המזל. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: הקלף מציג שלוש דמויות סובבות במעגל סביב חישור עגול והן נחש, ספינקס ואדם עם פני תן. הדמויות מסמלות שלושה כוחות השזורים באיתני הטבע והם הכוח המפרה, הכוח התומך והכוח ההורס. בארבע פינות הקלף מופיעות ארבע דמויות המבשרות על ארבעה מזלות המסמלים את ארבע עונות השנה – אביב, קיץ, סתיו וחורף.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מעודד אתכם לתת צ'אנס לשינויים בחייכם. בשורתו היא כי תהפוכות אינן רעות בהכרח, ממש כשם שיציבות אינה טובה בהכרח. אל תופתעו אם יתברר כי תהפוכות מבשרות עבורכם ולמענכם על מזל גדול ורב. אף ייתכן כי יציבות רומזת על דשדוש, שעמום וריקנות.

בתחום הרומנטי: הקלף מגלגל אליכם שנה שופעת התחדשות ומהפכים. מותר להניח כי אתם עומדים לשנות דבר מה במתרחש בתחום שבינו לבינה. פרשיות רומנטיות יורדות מן הבמה, ואחרות באות כדי להחליפן. אין סיבה להיצמד לקיים, אלא אם כן הוא מיטיב עימכם.

בתחום הקריירה: הקלף מדרבן אתכם לגלות חשיבה מחוץ לקופסה כלפי שינויים. אין תועלת בהיצמדות לקיים כאשר באופק מפציעות הצעות קורצות. אל תחששו לבחון רעיונות חדשניים. ישן מפני חדש תוציאו. אל תניחו לשגרה לשבור אתכם.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה שינויים כלכליים שעשויים להניב מקור כספי חדש ואיתן. ייתכן כי מדובר בתזרים מזומנים המושתת על עונתיות. אפשרות נוספת רומזת כי המזל יעמוד לצידכם החל מן הרגע בו תרשו לעצמכם לזרום.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3570 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מזל עקרב, טארוט, קלף טארוט, פרישת טארוט, טארוט ומזלות, קלף טארוט למזל עקרב, אסטרולוגיה וטארוט

תן ציון למאמר זה

0