מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לאהבה | תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל אריה

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל אריה

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל אריה תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל אריה

מיוחד לשנת 2014: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...



ינואר עד מרץ: אתם תגלו כי חיי האהבה שלכם הופכים ליותר מוצלחים ומהנים ככל שהולכת וקטנה מידת התחשבותכם בדעות הסובבים אתכם. הצעות שבעבר התביישתם להעלותן, נאמרות עכשיו בגלוי. מהר מאוד יתברר כי התנהגותכם מסלקת את הטהרנים ומושכת אליכם את מי אשר יש לכם עימו שפה משותפת. הכריזמה שניחנתם בה ממגנטת אליכם מחזרים רבים, אך כדי לזכות בהם תצטרכו לטאטא מן השטח את שרידי העבר. הסובבים אתכם יפרגנו לפרשיות שבעבר התנגדו להן. שימו עין על ילידי מזל דגים. היזהרו מאנשים המסתייעים בכם כדי לעורר את קינאתם של אחרים. בתחילה זה עשוי להיראות חביב, אך עלול להפוך למטרד בהמשך.

אפריל עד יוני: הסבלנות תשתלם לאלה מכם המוכנים לנטוש את הרפתקאותיהם לטובת קשר יציב ושפוי. דווקא היכרויות שאינן אהבה ממבט ראשון, הופכות למשהו שאפשר לסמוך עליו. דבר-מה הקשור לשמו או לתאריך לידתו של אדם כלשהו, מעניק לכם רעיון להפתעה מקורית. שימו לב לאירועים הקשורים למספר 6 ולמכפלותיו. מחזרים המסוכסכים עם עצמם יחפשו אצלכם מזור לצרותיהם. זה בסדר כל עוד אינכם מנסים לשחק את תפקיד הפסיכולוגים שלהם.

יולי עד ספטמבר: זו תקופה בה האווירה תהיה תזזית, הפכפכה, קלילה ומאוד לא רשמית. לפתע אתם מגלים עניין במחזרים שהתעלמתם מהם בעבר. צפויה שיחה שתבהיר לכם עד כמה תצטרכו להשקיע כדי לממש את שאיפותיכם. אלה ימים בהם כדאי לכם להיזהר עם מחמאות. עלול להתברר כי תכונות שבעיניכם נחשבות לנשגבות, אינן כה נפלאות בעיני מי שזוכה במחמאותיכם. היקום מזרים אליכם אנרגיה הפכפכה ומבלבלת. אתם עלולים להעדיף פרטנרים שלא ממש מיטיבים עימכם, על-פני מחזרים הרוצים בטובתכם. צפוי מצב לפיו אתם מעניקים יתרון לקנקן ולא למה שיש בתוכו. העניקו את תשומת ליבכם לאנשים קרובים, בעיקר לאלה הנמצאים כרגע תחת לחץ רגשי.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אוקטובר עד דצמבר: נושאים שכדאי לטפל בהם בימים אלה הם משקעים שהצטברו במישור האישי וקשר שנקטע מסיבות מטופשות. הרקיע מעודד פגישות עם אהובי לב אשר עימם לא התראיתם זמן רב. השינויים שחלו בכם ובהם מעניקים לכם אופטימיות בנוגע להתחדשות היחסים. ידיד מעביר לכם מסר חשוב, ונראה שהידיעה תגרום לכם לראות את הנתיב האישי באור שונה מאשר הורגלתם עד כה. נראה כי אתם כמהים לשבור כיוון מן השביל המשעמם והבטוח, אל נתיב המדיף ניחוח הרפתקני, אך כמו תמיד כדאי לעשות כן עם הרבה שיקול דעת. התרחקו מרכלנים העלולים לסבך אתכם באינטריגות מיותרות. מישהו מתוודה שפתחתם בפניו עולם שלא היה מוכר לו: עכשיו השאלה היא מה הוא מוכן להעניק לכם בתמורה.

לב העניינים: הצעות שבעבר התביישתם להעלותן, נאמרות עכשיו בגלוי. מהר מאוד יתברר כי התנהגותכם מסלקת את הטהרנים ומושכת אליכם את מי אשר יש לכם עימו שפה משותפת. העניקו את תשומת ליבכם לאנשים קרובים, בעיקר לאלה הנמצאים כרגע תחת לחץ רגשי. ידיד מעביר לכם מסר חשוב, ונראה שהידיעה תגרום לכם לראות את הנתיב האישי באור שונה מאשר הורגלתם עד כה.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


6093 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, הורוסקופ לאהבה 2014, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל אריה 2014

תן ציון למאמר זה

0