מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לאהבה | תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל בתולה

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל בתולה

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל בתולה תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל בתולה

מיוחד לשנת 2014: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...



ינואר עד מרץ: זו תקופה בה בני הזוג יהיו סלחנים מתמיד, מה שמזמין תקשורת טובה. נצלו את העיתוי כדי להיפטר מרגשי-אשמה שהיו מנת חלקכם. צפוי דו-שיח המאפשר לכם להעלות זיכרונות כאובים מן העבר. הימנעו ממצב לפיו אתם משליכים על הצד השני כעסים שאין לו חלק בהם. במקביל, התרחקו מטיפוסים שהתאהבותם בכם נראית לכם זריזה מדי. פרשיות רומנטיות עשויות לשוב לגודלן הטבעי, מה שאומר שמושא אהבתכם חוזר ללבוש צורה של בשר ודם.

אפריל עד יוני: גם אם נדמה כי חלום כלשהו התפוגג, עדיין אין לפרש את הדברים כקריסה. ייתכן שאתם עוברים מגישה קיצונית משהו, אל גישה קיצונית אחרת. דווקא עכשיו תוכלו לבחון קשרים בעיניים מפוכחות ולמצוא את שביל-הזהב. אל תניחו להרפתקנים להאמין שהם נמצאים במקום הנכון.

יולי עד ספטמבר:  צפויה התלבטות בין שתי אפשרויות רומנטיות שלפחות אחת מהן עשויה להיחשב מסתורית. רבים מכם מגלים עכשיו את טעם האהבה לאחר תקופה ממושכת של קיפאון. הגיע הזמן לבחון אפשרויות חדשות מבלי לפתח נקיפות מצפון כלפי קשרים שלא עלו יפה. האפשרויות הרומנטיות רבות מתמיד, אך גם שפע עלול לבלבל. הצהרות ווידויי אהבה, יש לתרגם למונחים מעשיים או בפשטות: עיתוי חלומי לנישואין.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אוקטובר עד דצמבר: הרקיע נוטה להרעיף עליכם אנרגיות מן הסוג היציב, המעשי והממוסד. נראה כי הוא מסייע לכם להיפטר מפרשייה הפכפכה. אל תיקחו ללב את מי שמנסים להטיף לכם מוסר בתחום שבינו לבינה. שיחה בארבע עיניים תבהיר לכם שהם היו שמחים להתחלף אתכם. היכרות אקראית מובילה לתחומי עניין משותפים. אל תופתעו אם לסיפור הזה תהינה השלכות על התחום האישי. אתם נכנסים אל מערכת יחסים הפוטרת אתכם מחרדה נושנה. בשונה מן הקודמות לה היא חוגרת עמוק אל נפתולי נשמתכם. האיפוק ישתלם לכם במצבים של מריבות וויכוחים, גם אם ממבט ראשון נדמה כי אין לכם מה להפסיד. כדאי שתעניקו מבט נוסף במי שאתם מתוודים בפניו. אם מדובר במישהו מבני המין השני, אין סיכוי שיירקם ביניכם קשר רגשי. תצטרכו למצוא מישהו שלא כל סודותיכם חשופים לפניו.

לב העניינים: אתם מגלים את טעם האהבה לאחר תקופה ממושכת של קיפאון. הגיע הזמן לבחון אפשרויות חדשות מבלי לפתח נקיפות מצפון כלפי קשרים שלא עלו יפה. היכרות אקראית מובילה לתחומי עניין משותפים. אל תופתעו אם לסיפור הזה תהינה השלכות על התחום האישי. אתם נכנסים אל מערכת יחסים הפוטרת אתכם מחרדה נושנה. בשונה מן הקודמות לה היא חוגרת עמוק אל נפתולי נשמתכם.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


6554 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, הורוסקופ לאהבה 2014, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל בתולה 2014

תן ציון למאמר זה

0