מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לאהבה | תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל מאזניים

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל מאזניים

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל מאזניים תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל מאזניים

מיוחד לשנת 2014: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...



ינואר עד מרץ: זה הזמן להיפטר מעדינותכם האופיינית. רק חיזור נחרץ ועקבי יביא לסילוקם של אלה המתחרים בכם. אל תנסו לפנות אל הגיונו של הצד השני, אלא אל רגשותיו. הסקרנות גורמת לכם להיענות לרעיון שלא ממש מתיישב עם עקרונותיכם. מישהו מתאהב בכם הודות להיותכם ביישנים ומופנמים, ולא למרות שאתם כאלה. זו סיבה נוספת לכך שאינכם צריכים להשתנות. בתבונה רבה אתם מתרחקים מאנשים שלא ממש מתלהבים מקשריכם. חוץ מאשר לקלקל לכם הם אינם עושים דבר.

אפריל עד יוני: מכר חדש שנכנס לחייכם עלול להרגיז מישהו שלא הייתם רוצים שייפגע. גם אם אין סיבה לחשדותיו, בשביל מה אתם צריכים את הבלגאן הזה? אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם, גם אם יהיה מי שירמוז שהוא עלול להסיק את המסקנות. המזל משחק לאלה מכם המסרבים למרוח זמן ודורשים כיוון תכליתי לקשרים רומנטיים. אז נכון שמדובר ברגשות, אך אלה עלולים להתמסמס אם לא תציגו תנאים ברורים. אהבה היא ערך נעלה, אך דווקא משום כך כדאי שתדונו בה בכובד-ראש. צפויים מפגשים רומנטיים עם טיפוסים אינטלקטואליים שפשוט מעריצים את עצמם. התרחשויות שעשויות לרגש אתכם בתחילה, עלולות להפוך למעיקות בהמשך.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: אדם שאינכם אדישים כלפיו עלול לגלות טינה כלפי מישהו אחר שאתם בקשר איתו. יש דברים שפשוט תצטרכו לחיות איתם. נראה כי מהמרים על צעד רומנטי נועז שאינו אופייני לטבעכם השקול. עשו כל שברצונכם, אך אל תנטשו את מי שהלך לצידכם דרך ארוכה. מאידך, אל תנסו להבין את מניעיו של אדם שנפרד מכם. אם אינכם רוצים בשקרים, כדאי שלא תשאלו שאלות.

אוקטובר עד דצמבר: צפויים בילויים באווירה מכובדת ויוקרתית. במקביל, מומלץ להיצמד לתוכנית שנקבעה מראש ולהימנע מאלתורים. הרקיע שמעליכם ספוג עתה באנרגיות המגיעות מעולם החלום והדמיון. צפויה תקופה ברוכה לאמנים שביניכם וליוצרים. אתם מרגישים צורך עז לאהוב ולהיות נאהבים, ובמקביל כדאי להישמר מהערצת יתר של בן-הזוג. הפנויים שביניכם יזכו במבול של שידוכים. נראה שהסובבים אתכם עשו יד אחת כדי לחלצכם מבדידותכם.

לב העניינים: מישהו מתאהב בכם הודות להיותכם ביישנים ומופנמים, ולא למרות שאתם כאלה. זו סיבה נוספת לכך שאינכם צריכים להשתנות. אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם, גם אם יהיה מי שירמוז שהוא עלול להסיק את המסקנות. המזל משחק לאלה מכם המסרבים למרוח זמן ודורשים כיוון תכליתי לקשרים רומנטיים. אז נכון שמדובר ברגשות, אך אלה עלולים להתמסמס אם לא תציגו תנאים ברורים.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


6679 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, הורוסקופ לאהבה 2014, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל מאזניים 2014

תן ציון למאמר זה

0