מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לאהבה | תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל עקרב

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל עקרב

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל עקרב תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל עקרב

מיוחד לשנת 2014: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...



ינואר עד מרץ: הרקיע מזרים אליכם חידושים והפתעות. המצב החדש דוחף אתכם להתרועע עם אנשים אשר עד עתה לא ממש התלהבתם מהם. אולי עכשיו תגלו מכנה משותף ביניכם לבינם. במצב מעין זה כדאי שתכירו ברגשותיכם, גם אם הם לא ממש מתיישבים עם עקרונותיכם. צפויה אווירה מחשמלת, אתם יודעים, כזו שמזמינה ניצוצות רומנטיים המיטיבים עם הלב אך מכבידים על הראש. אל תדחו הצעות שלאחר מכן תתחרטו על שנמנעתם מהן. פגישות של 'חתול בשק' עשויות להתברר כיותר מוצלחות מן הצפוי.

אפריל עד יוני: אנשים שעזרתם להם, טורחים להשיב לכם כגמולכם. הגיע הזמן שתלמדו גם כיצד לקבל – ולא רק כיצד להעניק. זה הזמן לבחון קשרים שאתם גוררים איתכם מסיבות היסטוריות. נראה כי כל עוד אתם מתרפקים על זיכרונותיו של קשר כלשהו, אתם מונעים את הסיכוי מקשר אחר. מתייצבים והולכים יחסים שידעו המראות ונחיתות. קרובי משפחה ישפיעו לטובה על היחסים שבינו לבינה, גם אם הם עצמם לא ממש מודעים לזה. פרקי הזמן של חילופי עונות מעניקים לכם קטעים שטופי אהבה ואושר. תנאים מדהימים יסייעו להעמקתם של קשרים רומנטיים. מופיע צורך עז להשתחרר מכבלי העבר ולפתוח דף חדש. מהלכים נועזים ינחילו לכם הצלחות.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: יש להימנע מללכת שבי אחר רעיונות רומנטיים מקוריים מדי וחדשניים, או כאלה שאינם עולים בקנה אחד עם הנתיב אשר יש בו מצפון ומצפן. צפויים בילויים בסביבה שופעת שכיות חמדה ומותרות. לא מדובר בהרפתקנות, אלא באהבה המגשימה את עצמה לאחר תקופה של בדידות פנימית. הרומנטיקה צפויה לזרום אל פרשיות קלילות ועליזות. היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל תזזי של תנועה, נסיעות, טיולים ובילויים ידידותיים ולא מחייבים. אם שקלתם להציע מגורים משותפים או איחוד חשבונות-בנק, נסו לדחות את הצעתכם למועד אחר.

אוקטובר עד דצמבר: כדאי להימנע מקבלת החלטות מכריעות הקשורות בקשרים הרומנטיים, וזאת מחמת הנטייה לנהוג בפזיזות ובחוסר שיקול דעת. את בילוייכם נסו לקיים תחת אור הזרקורים והימנעו מאור הירח וממקומות אפלוליים ואינטימיים. הנשואים שביניכם יחושו משב רוח מרענן של התחדשות היחסים תוך העמקת המרכיב הידידותי כלומר, בני-הזוג יהפכו למעין חברים יותר מאשר כל דבר אחר.

לב העניינים: צפויה אווירה מחשמלת, אתם יודעים, כזו שמזמינה ניצוצות רומנטיים המיטיבים עם הלב אך מכבידים על הראש. הגיע הזמן שתלמדו גם כיצד לקבל – ולא רק כיצד להעניק. זה הזמן לבחון קשרים שאתם גוררים איתכם מסיבות היסטוריות. צפויים בילויים בסביבה שופעת שכיות חמדה ומותרות. לא מדובר בהרפתקנות, אלא באהבה המגשימה את עצמה לאחר תקופה של בדידות פנימית.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


5944 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, הורוסקופ לאהבה 2014, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל עקרב 2014

תן ציון למאמר זה

5.00