מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לאהבה | תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל קשת

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל קשת

תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל קשת תחזית שנתית לאהבה 2014 - מזל קשת

מיוחד לשנת 2014: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...



ינואר עד מרץ: תקופת החורף נפלאה להרפתקאות ולגיוונים, גם אם לא ממש חלומית עבור אלה מכם המחפשים יציבות ומסגרת. מאידך, צצה בכם נטייה לתת אמון בהבטחות חסרות שחר. אתם עלולים לראות את הדברים מבעד לעדשות וורודות מדי. צפויים לכם יחסים חמים עם ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. קשר טוב במיוחד צפוי לכם עם הסרטנים. כל אשר כרוך ברחשי קנאה, לא משרת את מטרותיכם. נסו להתייחס אל התחום האישי בעזרת כלים השאולים מעולם ההיגיון.

אפריל עד יוני: צפויות לכם פרשיות רומנטיות עם אנשים רגישים ופגיעים. הם יפרשו מילים תמימות כעלבונות גם אם לא התכוונתם להעליבם. אנשים שלא ממש סמכתם על כנות רגשותיהם, יוכיחו במעשיהם כי טעיתם. פליטות פה לא זהירות עלולות לקלקל את אשר הושג בעמל רב. פעילות התנדבותית עושה לכם טוב על הלב ובעקיפין, אפילו, מסלקת חרדות מן הנתיב הרומנטי. אתם מסייעים לידיד לעבור משבר בתחום האישי, אבל מהר מאוד מתברר שאתם לא ממש אובייקטיבים בסיפור הזה. במקביל, אתם יוצאים נשכרים מתרומותיכם לאחרים. צפויות שיחות אינטימיות בהן אתם מציגים שאלות שעד עתה התלבטתם לגביהן. אם תתעמקו בדברי הביקורת הנאמרים לכם, תוכלו למצוא בהם גם מחמאות.

 אלפי גברים ונשים כמוך מחכים להכיר אותך!

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

יולי עד ספטמבר: פרשיות רומנטיות נוטות עתה אל אפיקים אפלטוניים, ופחות אל כיוונים סוערים וגשמיים. אתם עלולים לחוש בדידות גם במחיצת האהובים עליכם. מופיעה נטייה לבחון את היחסים דרך עדשות רוחניות ופילוסופיות. כדאי להימנע ממאמצים פיסיים שאינם הכרחיים. במקביל, זו תקופה בה יהיה עליכם להסתגל למשטר של דיאטה [התיאבון לא משהו]. אופיין של הנסיעות לחו"ל יושפע מפרק הזמן הקצר שיוקדש לטיול, ומקרבתם הגיאוגרפית של המקומות אותם תתורו.

אוקטובר עד דצמבר: אתם מתפתים לבחון את הגינותו של מחזר, ובאמת כדאי שתעמידו אותו בניסיון. פחות ופחות אתם מגלים עניין בנושאים גשמיים. אנרגיה רוחנית שאתם משדרים מובילה אתכם אל אנשים שאף הם, כמוכם, נמשכים לתחומים יוצאי דופן. אם תחליטו להמר על שינוי רומנטי, כדאי שתשקיעו בכיוון חדש לחלוטין. צפויה משיכה הדדית ביניכם לבין ילידי מזלות האוויר: תאומים, מאזניים ודלי. מופיעה הזדמנות לפעילות חברתית לא שגרתית.

לב העניינים: צפויים לכם יחסים חמים עם ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. קשר טוב במיוחד צפוי לכם עם הסרטנים. צפויות לכם פרשיות רומנטיות עם אנשים רגישים ופגיעים. אם תחליטו להמר על שינוי רומנטי, כדאי שתשקיעו בכיוון חדש לחלוטין. צפויות שיחות אינטימיות בהן אתם מציגים שאלות שעד עתה התלבטתם לגביהן. אם תתעמקו בדברי הביקורת הנאמרים לכם, תוכלו למצוא בהם גם מחמאות.

לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


5475 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל קשת, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, הורוסקופ לאהבה 2014, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל קשת 2014

תן ציון למאמר זה

0