מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל טלה

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל טלה

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל טלה הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל טלה

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: יותר ויותר אתם קרועים על מישהו מרתק שתמיד מוכן להקשיב לכם. מישהו שלא ממש קניתם את הסיפורים המוטרפים שלו, משתף אתכם בחוויה מהממת. יש מצב שהקטע הזה יותר מדי אינטימי בשביל שתוכלו לשתף בו אחרים. מקום חדש שאתם הולכים לבלות בו משדך לכם סיפור עם מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לפנטז עליו. כדאי שתדברו איתו בגובה העיניים. כדאי שתדעו שמה שרואים מכאן – לא רואים משם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: אתם עלולים לאכול את הלב שלכם בגלל מישהו שלא ממש מחזיר לכם אהבה. הכוכבים שלכם אומרים שהכי טוב בשבילכם זה לשכוח ממנו. ריגוש מדליק שמה-זה רציתם להתנסות בו, נופל עליכם כאילו משמיים. יש מצב שנוסף לכם עיסוק מהמם לשעות הפנאי. אתם מוצפים בחיזורים רומנטיים שלא ממש מרגשים אתכם. זה הכול בגלל שאתם מחכים למישהו מסוים קצת יותר מדליק והרבה יותר מרגש.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: זה חכם מצידכם שאתם לא דופקים חשבון למישהו שיש לו ים של מעריצים. אם תמשיכו עם הפוזה שלכם, הוא לא יוכל להישאר אדיש כלפיכם. פעילות פיסית וספורטיבית מה-זה תעזור ל- "לוק" שלכם, וזה אומר שלא חייבים להתחייב לדיאטות אכזריות. אין כמו המראה הטבעי שלכם ואתם יודעים את זה. ויכוח עם מישהו מהמתחרים שלכם, מביא לכם את הקריזה אבל חבל שתבזבזו עליו את הקסם האישי שלכם.

מראש השנה ועד חנוכה: גם קטעים חמודים ועליזים יכולים להפוך לסיפור אהבה. הדברים יסתדרו לכם באושר גדול אם לא תתביישו להגיד בקול את מה שאתם מרגישים בפנים. יבואו לכם קטעים רומנטיים עם מישהו שאתם לא ממש סגורים על מה בראש שלו. ככל שהוא ימשיך לשחק אותה מוזר, הסקרנות שלכם עליו תלך ותגבר. צפוי לכם אקשן מהסרטים במקום שתמיד חלמת עליו. יש מצב שמישהו נזכר לקיים לכם הבטחה שהבטיח לכם לפני זמן רב.

בקטנה כזה: מקום חדש שאתם הולכים לבלות בו משדך לכם סיפור עם מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לפנטז עליו. כדאי שתדברו איתו בגובה העיניים. חשוב שתדעו שמה שרואים מכאן – לא רואים משם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2873 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורוסק, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2014, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל טלה 2014, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2014, הורוסקופ שנתי לצעירים 2014, תחזית שנתית לצעירים 2014

תן ציון למאמר זה

5.00