מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל שור

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל שור

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל שור הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל שור

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: מישהו מביא לכם משהו מסתורי שיכול לשדרג את החיים הרומנטיים שלכם. אתם מכניסים מישהו חדש אל תוך רשימת הטלפונים המסתוריים שלכם. כדאי שתעיפו מבט נוסף על המישהו הזה בגלל שתהיה לו השפעה אדירה עליכם. אתם לא צריכים להתבאס בגלל מישהו שאולי לא עושה לכם פרצוף שמח. תתחילו להגיד לעצמכם שיש הרבה דגים בים ושאתם לא צריכים טובות של אף אחד.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: משהו שהסתתר בתוך קטעים הזויים וכאלה, מתחיל לזרום בכיוון של פרשייה מהממת. המוטרף בסיפור הזה הוא שאף צד לא ממש הביע את אהבתו. נופל עליכם אקשן רומנטי בו גם הצד השני לא משתגע לחשוף את מה שהוא מרגיש כלפיכם, אבל אם להגיד את האמת, גם אתם לא. המשך יבוא. דווקא בתחום החברתי אתם אומרים את מה שאתם חושבים ויש הרבה אנשים שממש אוהבים את זה.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: זה סבבה שאתם תופסים ראש טוב עם מישהו מקובל ופופולארי, אבל כדאי שתשאלו אותו מה בדיוק הוא מרגיש כלפיכם. מצד שני, אל תתרגשו בגלל כל מיני קנאים דו-פרצופיים שרוצים לשמוע שקרים מתחסדים. מגיעים אליכם מסרים מצד מישהו שעושה לכם עיניים וכאלה, אבל לא מדבר ברור כשזה מגיע אל רגע האמת. בעצם, יש מצב שתציעו לו הצעה שתכריח אותו לשפוך את הלב.

מראש השנה ועד חנוכה: אתם זורמים עם קטעים רומנטיים שפעם קצת התפדחתם לדבר עליהם. התדמית המשודרגת שלכם עושה לכם רק טוב. קטעים שבאים לכם באטרף, כמו פגישות הזויות, מביאים איתם צ'אנסים שלא חלמתם עליהם. זה אומר שאתם צריכים לגלות פתיחות לכל מה שנראה מוטרף. אל תאכילו את עצמכם ברגשי אשמה שממש אין סיבה שתתבוססו בהם. זה הזמן הכי טוב שתסלחו לעצמכם, גם אם לפעמים עשיתם טעויות.

בקטנה כזה: מגיעים אליכם מסרים מצד מישהו שעושה לכם עיניים וכאלה, אבל לא מדבר ברור כשזה מגיע אל רגע האמת. בעצם, יש מצב שתציעו לו הצעה שתכריח אותו לשפוך את הלב.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2792 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורוסק, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2014, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2014, הורוסקופ שנתי לצעירים 2014, תחזית שנתית לצעירים 2014, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל שור 2014

תן ציון למאמר זה

0