מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל תאומים

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל תאומים

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל תאומים הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל תאומים

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: יש מצב שאתם קצת מתאהבים במישהו מסתורי שיש עליו ים של רכילויות וסיפורים. בגלל הקטע הזה יבואו לכם וויכוחים עם מישהו אחר שאתם מחבבים. מישהו שבראש שלכם לבלות איתו, מרחף עכשיו עם האטרף שלו במקום אחר. אז או שתתנו לו לרחף או שתביאו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. אתם לא עושים חשבון ומתענגים על חוויות שפעם התביישתם לדבר עליהן. זה הכול בזכות הפופולאריות החברתית שלכם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: הכוכבים שעושים לכם טוב מטיילים עכשיו עם אנרגיות של מזל וריגושים, ומפתיעים אתכם בהצלחה רומנטית שלא מתוכננת מראש. אל תתרגשו אם המחזרים שלכם יריבו על הזכות לבלות בחברתכם. 'תאומים' שהיו להם פחדים ודאגות בנוגע למקובלות החברתית שלהם, יכולים להירגע. ממשיך הריגוש הרומנטי שהתנחל אצלכם בחודשים האחרונים, וזה אומר שכמעט כל יציאה לבילויים מסתיימת באיזשהו קטע מהסרטים. אתם צריכים להיזהר מקנאים.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: זה טיימינג מופלא בשביל לבלות עם מישהו שאתם אוהבים להעניק לו פינוקים ופרגונים. השביל הרומנטי מתפתל בין המזלות השונים ונעצר במזל קשת. מישהו שכולם קרועים עליו, משדרג את המצב-רוח שלכם בזכות זה שהוא מעדיף אתכם על פני המון אפשרויות אחרות. זה טוב גם בשביל הדימוי העצמי שלכם. בשורה שאתם מקבלים ב' - טלפון שבור', מצביעה על למישהו שיש לו רגשות כלפיכם. זה נפלא וכדאי שתשחקו אותה כמו גדולים.

מראש השנה ועד חנוכה: זה ממש בסדר שאתם מקפידים לקבל יחס ותשומי בתמורה לאהבה שאתם מעניקים. זה אומר שאתם לא מוכנים שמישהו ישחק לכם ברגשות. לכו עם העקרונות שלכם. בתקופת החגים יבואו לכם אחלה קטעים שזורמים אל ריגושים רומנטיים. אם היה לכם בראש להציע למישהו קטע מוטרף, זה הזמן שלכם לעשות את זה. אתם מתחבבים גם על אנשים שהביאו לכם את הג'ננה. זה סבבה שיש לכם סבלנות לחכות עד שהם ישתנו. אתם מביאים מתנה מדליקה למישהו שהתפייסתם איתו.

בקטנה כזה: אתם לא עושים חשבון ומתענגים על חוויות שפעם התביישתם לדבר עליהן. זה הכול בזכות הפופולאריות החברתית שלכם. זה טיימינג מופלא בשביל לבלות עם מישהו שאתם אוהבים להעניק לו פינוקים ופרגונים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2099 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

עדיין אין נושאים קשורים למאמר זה

תן ציון למאמר זה

0