מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל סרטן

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל סרטן

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל סרטן הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל סרטן

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: זו תקופה עם המון קטעים מדהימים של שופינג מוטרף שאתם חוזרים ממנו עמוסים עד מעל הראש. הכי שווה לכם לזרום עם מישהו שמוכן לממן בשבילכם מתנות וכאלה. זה אחלה טיימינג בשביל להגשים משאלת לב שמישהו הבטיח להגשים לכם. אם הוא שכח את מה שהבטיח, אז זה ממש בסדר אם תזכירו לו. יש מצב שסיפור אהבה שפעם התביישתם לזרום איתו בגלל פאדיחות, חוזר אליכם עם ריגוש ענק. עושה רושם שהפעם אין לכם מעצורים איתו.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול:
יש מצב שמישהו (חמוד אבל מעצבן) רוצה לעשות לכם בצפר ותופס פוזה שחצנית יענו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תתביישו לנפנף אותו. צפוי לכם קליק מדליק עם מישהו שממבט ראשון לא נראה כמו נסיך מהוליווד, אבל אם תהיה לכם סבלנות - הוא ידהים אתכם. אם אתם סרטנים אמיתיים אין מצב שלא שתצליחו לשכנע את ההורים שלכם לעשות את מה שבראש שלכם, גם אם הם יגידו שהם היו אלה שהמציאו את הרעיונות המשוגעים.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הכוכבים מנסים לשכנע אתכם לתת צ'אנס רק למחזרים שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. יבואו לכם קטעים מהסרטים עם ילידי (איך לא) מזל גדי. אתם בראש טוב עם מישהו שכבר המון זמן מקווה לקבל מכם קצת תשומי, אבל איכשהו זה התפקשש לכם. צפוי לכם בילוי משותף ומדהים. נופלת עליכם שמועה שקשורה במישהו שפעם היה לכם קטע איתו. יש מצב שאתם מוכנים לתת צ'אנס נוסף לסיפור הזה.

מראש השנה ועד חנוכה: בתור סרטנים אמיתיים נורא חשוב לכם כל מה שקורה במשפחה שלכם, בעיקר לקטעים עם ההורים שהולכים לצ'פר אתכם. מישהו מנסה למשוך אתכם לתוך וויכוח רומנטי שבכלל לא קשור בכם, אבל לא ממש הולך לו איתכם. יש מצב שאתם אפילו מצילים אותו מקטע מביך. זה אחלה זמן בשביל לתת לכישרון היצירתי שלכם לפרוץ החוצה, בעיקר אם מציעים לכם משהו שהולך טוב עם להקה וכל זה.

בקטנה כזה: יש מצב שסיפור אהבה שפעם התביישתם לזרום איתו בגלל פאדיחות, חוזר אליכם עם ריגוש ענק. עושה רושם שהפעם אין לכם מעצורים איתו. זה אחלה זמן בשביל לתת לכישרון היצירתי שלכם לפרוץ החוצה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2727 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל סרטן, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורו, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2014, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2014, הורוסקופ שנתי לצעירים 2014, תחזית שנתית לצעירים 2014, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל סרטן 2014

תן ציון למאמר זה

0