מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל עקרב

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל עקרב

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל עקרב הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל עקרב

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: אנרגיות טובות יגיעו אליכם ממקומות שלא חלמתם עליהם. מישהו חוזר ממרחקים ומתחיל לחזר אחריכם. זה הכול בזכות זה שהוא התגבר על הבושה שאכלה אותו ש... אולי תפדחו אותו. מחזר שקרוע עליכם עוזר לכם להשתלב בתוך קבוצה איכותית ויוקרתית, אבל אתם צריכים להחליט אם בכלל בא לכם על השילוב הזה. מספר המזל התקופתי שלכם הוא 4. כדאי שתשלבו גוונים ירוקים בבגדים שלכם ותנסו למצוא אבן מזל ירוקה ששמה ירקן (ג'ייד).

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: נסיעה שקשורה למשהו מוסיקלי יכולה לתרום לקשר רומנטי שהתחיל להסתבך. רק קטעים שמתרחשים בצורה ספונטאנית, יכולים להוביל להתפייסות שווה. מישהו שרציתם לפגוש, משנה את התוכניות שלו בשביל להיפגש איתכם. זה לא אומר שאתם פטורים מליזום משהו, אלא רק זה שצפויה לכם פגישה. מישהו רוצה להציע לכם חברות, אבל מחפש דרך מקורית לעשות זה. כמו שזה נראה, דווקא מתאים לכם הסגנון המוטרף שלו.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הצעה שנופלת עליכם בהפתעה מסדרת לכם את הקטעים שבינו לבינה. לא כולם יבינו מה גורם לכם אושר, אבל זה לא סוד שלא כולם מבינים את הראש שלכם. ההורים שלכם עוזרים לכם לשכוח מישהו שקשור להיסטוריה שלכם. אל תתביישו להוציא החוצה את מה שאתם מרגישים בלב. המזל שלכם ברומנטיקה מתחיל לעצבן את מי שקשה לו לפרגן. זה לא צריך להפריע לכם, אז אל תיקחו את זה קשה.

מראש השנה ועד חנוכה: פגישה מוטרפת עם מישהו אהוב, מתגלגלת אל בילויים משותפים. יש מצב למצב רוח רומנטי בלי יותר מדי קשקושים וזיבולים. קולות מפתיעים בטלפון מעוררים זיכרונות ישנים. יש מצב לפרשייה שכבר בא לכם לרדת ממנה, רק שהצד השני מביא פתאום קולות של מעוניין. אל תתנו לאף אחד ללכלך על אנשים שאתם בקשרים רומנטיים איתם. שימו לב למישהו שבא אליכם בפוזה של אכפת לו מכם אבל מחפש התכסחויות.

בקטנה כזה: נסיעה שקשורה למשהו מוסיקלי יכולה לתרום לקשר רומנטי שהתחיל להסתבך. רק קטעים שמתרחשים בצורה ספונטאנית, יכולים להוביל להתפייסות שווה. למזל ולהצלחה כדאי שתשלבו גוונים ירוקים בבגדים שלכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2475 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורו, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2014, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2014, הורוסקופ שנתי לצעירים 2014, תחזית שנתית לצעירים 2014, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל עקרב 2014

תן ציון למאמר זה

5.00