מדורי תוכן

ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2014 | תחזית שנתית לצעירים | הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל אריה

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל אריה

הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל אריה הורוסקופ שנתי לצעירים - מזל אריה

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: צפויות לכם פרשיות רומנטיות מפתיעות שבכלל לא ניחשתם שהן מגיעות. אתם עושים חושבים ומחליטים לתת לדברים לזרום בלי לפסול שום אפשרות. באות לכם הזדמנויות ממוזלות במקומות שקשורים למוסיקה או לציור. גם אלה מכם שחולמים על במה, הולכים לשחק אותה. אין לכם בעיה להתחרות על ליבו של מישהו מדליק, בגלל שאתם בטוחים שלא תוכלו להפסיד. מצד שני, לא בא לכם להשקיע במישהו שטרם קלט מה בדיוק אתם שווים.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: הכוכבים שלכם מדלגים עכשיו בין אנרגיות יצירתיות, לבין אנרגיות מוטרפות. זה אומר שמקומות מסתוריים מוציאים מכם את הטוב שבכם. המחזרים נדלקים עליכם בזכות הפן הלא ממש צפוי שלכם. אירועים חברתיים שתארגנו, יתפרסמו בתור הקטעים הכי לוהטים בעיר. אתם מנפנפים את כל מי שטוען שהוא יותר מוצלח מכם, ומוכיחים לו שהוא טועה. ההופעה שלכם מצליחה להרשים גם את מי שכבר המון זמן אתם מנסים לצוד את ה – תשומי שלו.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: מישהו שווה רוצה להציע לכם משהו אבל איכשהו זה לא בא לו בקלות. הכי טוב בשבילכם זה לתפוס איתו כמה דקות בפרטיות. בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתלבשו בגדים שמשולבים בהם גוונים של ירוק ואדום. הצבעים האלה יביאו לכם מזל באהבה. הכוכבים מתעקשים שממש עכשיו צפוי לכם קטע עם מישהו מצחיק, חברותי ושווה. לפי הנומרולוגיה השנתית יבואו לכם בכיף אנשים שמספר המזל שלהם הוא 5.

מראש השנה ועד חנוכה:
בחודשים אלה תקבלו הוכחות ברורות לזה שאתם מקובלים ופופולאריים. סוף סוף אתם קולטים שאף אחד לא אומר עליכם שום דבר מאחורי הגב. להיפך, המון אנשים רוצים להתחבר איתכם. אם בראש שלכם סיפור אהבה, אז כדאי שתשימו עין על מחזרים שנולדו במזלות דלי ודגים. גם המספרים 4 ו – 8 זורמים איתכם בסבבה. מישהו מביא לכם הצעה מקורית שבהתחלה מעצבנת אתכם, אבל הדברים מתחילים להתגלגל ו... טרח אתם תופסים איתה ראש טוב.

בקטנה כזה: צפויות לכם פרשיות רומנטיות מפתיעות שבכלל לא ניחשתם שהן מגיעות. אתם עושים חושבים ומחליטים לתת לדברים לזרום בלי לפסול שום אפשרות. כדאי שתשימו עין על מחזרים שנולדו במזלות דלי ודגים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2787 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורו, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2014, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2014, הורוסקופ שנתי לצעירים 2014, תחזית שנתית לצעירים 2014, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל אריה 2014

תן ציון למאמר זה

5.00