מדורי תוכן

ראשי | תחזית 2012 | אסטרולוגיה 2012 לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.



הימים שסביב ינואר פברואר: היחסים שבין כוכבכם סטורן לבין כוכב הרפתקן ששמו יופיטר מכניסים אתכם אל תוך נתיב סוער. אל תתרגשו אם יצוצו כאלה שלא יאהבו את השינוי שחל בכם. תהיה זו טעות מצידכם אם תניחו להם לתמרן אתכם אל מחוזות זרים לאופייכם. התמקדו בפרטנרים ובמחזרים שתמיד קיבלו ויקבלו אתכם כפי שאתם.

11 במרץ – 28 במרץ: כוכב ששמו נפטון מזרים עתה אנרגיות אל המישור החברתי אשר במפה האסטרולוגית שלכם. צפויות היכרויות מדהימות על רקע של גישושים הדדיים ביניכם לבין דמות ששבתה את דמיונכם. אתם לא חייבים לשפוך את ליבכם כבר בפגישות הראשונות. הותירו משהו מעורפל ומסתורי לטובת הפגישות בעתיד.

19 באפריל – 11 במאי: הולכים ומתהדקים היחסים שנרקמו בתקופה שחלפה. צפויות שיחות ממושכות אל תוך הלילה. הכוכבים מצפים מכם לומר את אשר אתם מרגישים. נדרשת הסרת מסיכות הדדית.

12 במאי – 17 ביוני: אם רק יש ביכולתכם, נסו להוביל את הדברים [את הרומן] אל הסכם מחייב, ומכל מקום אל תותירו אותם פתוחים לפירושים שלא מן העניין. אם אתם לא תעמדו על זכויותיכם איש לא יעשה זאת עבורכם.

19 ביוני – 25 ביוני:  כוכב 'שובב' ששמו מרקורי משגר אליכם אנרגיות תזזיות, אך מן העבר השני אתם מושפעים מאנרגיות נפלאות הזורמות אליכם מגזרת מזל דגים. אתם מצליחים לרקום קשר עם אדם אשר מזה זמן רב יש לכם פנטזיות לגבי הריגושים שתפיקו בחברתו. אל תיקחו ללב אם יתברר כי החלום עולה על אשר מתרחש במציאות.

7 ביולי – 17 בספטמבר:
בהשפעתו של כוכב סטורן, צפוי מצב לפיו אירועים המתרחשים במסלול הקריירה שלכם מחוללים גלים שמציפים את המתרחש איתכם על החוף הרומנטי.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

18 בספטמבר – 27 בספטמבר: נראה כי אתם מייחסים חשיבות רבה מדי ל'מה חושבים עליכם'. מכל מקום, כדאי לכם להתעלם ממבטי השכנים ולהתמקד במה ובמי שליבכם רוצים. היחסים שבינו לבינה זקוקים לניעור נמרץ, גם אם אתם סבורים כי אין בנמצא כוח שעשוי לשנותם. הכוכבים מצפים מכם לנקוט יוזמה ולא להתייחס לצד השני כאל מובן מאליו. הוא לא!

2 באוקטובר 16 באוקטובר:
כוכב יופיטר נושא עתה נחמה ומרגוע עבור אלה מכם אשר מסיבות פיזיות נמנעו מפני גלישה על גבי גל הרומנטיקה. כך הם פני הדברים בבוסתן האהבה וכך גם בכל אשר נושק לאפיק האינטימי.

17 באוקטובר – 30 באוקטובר: אם שקלתם לבצע שינוי כלשהו בחזותכם החיצונית זה הזמן לעשות זאת. נראה כי ההתחדשות תתרום ערך מוסף למתרחש איתכם במשעול שבינו לבינה.

6 בנובמבר 12 בנובמבר: בימים אלה אתם מושפעים מכוכב אנרגטי ששמו מארס. כוכב מארס נחשב לגרם רקיע בעל אנרגיות לוהטות, סוערות, גועשות ושופעות חיים ומרץ. תוכלו להתייחס לדברים כאל גלולת מרץ עבור המתרחש איתכם בחדרי חדרים ובארבע עיניים.

7 בדצמבר – 27 בדצמבר:
הצעה שתיראה לכם כאילו היא הזויה מכדי שתהיה מתאימה תבשר על תחילתו של קשר שילווה אתכם זמן רב. נראה כי כל צד מהווה מעין חלק משלים עבור הצד השני.

סיכום שנתי וטיפים: אתם מצליחים לרקום קשר עם אדם אשר מזה זמן רב יש לכם פנטזיות לגבי הריגושים שתפיקו בחברתו. התמקדו בפרטנרים ובמחזרים שתמיד קיבלו ויקבלו אתכם כפי שאתם. הכוכבים נושאים השנה נחמה ומרגוע עבור אלה מכם אשר מסיבות פיזיות נמנעו מפני גלישה על גבי גל הרומנטיקה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1316 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2012, הורוסקופ שנתי לאהבה 2012, הורוסקופ לאהבה 2012, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל גדי2012, הורוסקופ גדי, הורוסקופ יומי מזל גדי, תחזית מזל גדי, תחזית שנתית מזל גדי, גבר מזל גדי, בן מזל גדי, מזל גדי אהבה, מזל גדי במיטה, מזל גדי מאפיינים, מזל גדי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00