מדורי תוכן

ראשי | תחזית 2012 | אסטרולוגיה 2012 לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה: לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.



הימים שסביב ינואר פברואר: הכוכבים נפטון וונוס עולים עתה על בימת האירועים, ומחוללים מצבים רומנטיים שופעי סודיות ומסתורין. נראה כי מדובר בקטעים בהם אתם מסכימים לחשוף קצת אך מסתירים הרבה יותר. צפויה פרשיה שמעורבים בה לא מעט סודות ותעלומות.

10 במרץ – 17 במרץ: בימים אלה כדאי שתשאלו את עצמכם עד כמה בא לכם להיות תקופים ברגשי אשמה ומכאן גם בענישה עצמית. הדברים אמורים בנוגע לאירועים רומנטיים שהתרחשו בעבר, אך משום מה אתם ממשיכים לגרור אותם איתכם שלא בטובתכם.

19 במרץ – 27 במרץ: כוכב נפטון ממשיך לככב בחייכם ויוצר מצבים לפיהם אירועים שכלל לא היו אמורים להוביל אל אפיקים רומנטיים הופכים להיות מרחב פורה ליחסים שבינו לבינה. איכשהו אתם מתגלגלים אל קשרים ייחודיים ומקוריים עם ילידי מזלות האוויר, בעיקר עם מי שנולדו במזל דלי.

25 באפריל – 2 במאי: ילידי המזלות גדי ומאזניים ניצבים לצידכם ותומכים בכם בכל אשר מתרחש איתכם במישור האישי. קחו בחשבון כי מי שמשמש עבורכם בתפקיד של 'כומר ווידוי', לא יוכל לאחר מכן להוות בשבילכם דמות נכספת במישור הרומנטי.

3 במאי – 14 במאי: אדם שכל מחשבותיו סבבו סביב מה שמכונה 'עגל הזהב' מחליט להתחבר עם הפן העדין והענוג שבנפשכם. נראה כי הצלחתם לפרוט על מיתר נסתר בנשמתו. שווה לתת סיכוי לקטע הזה, גם אם הסובבים אתכם מסתייגים מפניו.

15 במאי – 5 ביוני: בימים אלה אתם מגלים כי אין כמו קרובי משפחה על מנת להעניק לכם נחמה ומרגוע. נראה כי גם כאשר אתם רוכבים על הסוס הנכון במסלול הרומנטי, עדיין אתם זקוקים לפינה חמה ותומכת על מנת לשפוך את ליבכם.

6 ביוני – 30 ביוני: מתחילים להתפוגג השאריות של פרשיות רומנטית שטרם התנערתם מהם. זה הזמן לתת סיכוי נוסף לקטע רומנטי שעד לא מכבר היה חסום בפניכם. אל תצפו מאחרים שיעשו זאת למענכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

1 ביולי – 25 בספטמבר: כוכב ששמו פלוטו משגר אליכם אנרגיות בעלות אופי חידתי, מה שמוביל אל ריגושים מסתוריים. אישיות בעלת ניסיון מצביעה בפניכם על דרך לפיה תוכלו לאחוז במקל בשני קצותיו. כל הצדדים מרוצים מן הסידור החדש, אך צריך שתיקחו בחשבון כי ככל שאתם מותירים ומתרים לעצמכם חופש פעולה רחב יותר, כך אתם הולכים ומתרחקים מיציבות רגשית. כדאי שתגלו פתיחות ואל תרוצו להתייעץ עם מי שאינם מבינים את הראש שלכם. פעילות בעלת אופי יצירתי מוצאת את עצמה מתנהלת גם על גבי ציר רומנטי. המזל איתכם כל עוד אתם מחוברים לעצמכם.

26 באוקטובר – 6 בנובמבר: אתם חשים אושר ושחרור מאזיקים הודות לקרני השפע שחולפות בין כוכב סטורן לבין כוכבכם נפטון. נראה כי אתם נחלצים עתה מקשר שמיצה את עצמו. נראה כי האמת הפנימית שלכם מחוברת עתה עם סערות נפש, מצבי רוח גועשים והמון ריגושים.

7 בנובמבר – 14 בדצמבר: השמש מרעיפה מזל וברכה (בהיבט הרמוני) על כוכבכם נפטון, כמו גם על גזרת מזלכם כולה. לא מעט אנשים יהיו מופתעים כאשר תציגו בפניהם את מה שנראה כמו תדמית מהפכנית שאימצתם. מצד שני, אל תתרגשו אם יצוצו גם כאלה שלא ידעו כיצד 'לאכול אתכם'. זה הזמן להוציא מחייכם מחזר 'בכיין' שכל מה שהוא מסוגל להפיק מסתכם בשורה של קיטורים על אודות האומללות שמלווה את חייו.

סיכום שנתי וטיפים: אירועים שכלל לא היו אמורים להוביל אל אפיקים רומנטיים הופכים להיות מקום פורה ליחסים שבינו לבינה. איכשהו אתם מתגלגלים אל קשרים ייחודיים ומקוריים עם ילידי מזלות האוויר, בעיקר עם מי שנולדו במזל דלי. זה הזמן לתת סיכוי נוסף לקטע רומנטי שעד לא מכבר היה חסום בפניכם. אל תצפו מאחרים שיעשו זאת למענכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1180 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2012, הורוסקופ שנתי לאהבה 2012, הורוסקופ לאהבה 2012, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל דגים 2012, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00