מדורי תוכן

ראשי | תחזית 2012 | אסטרולוגיה 2012 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2012. מזל גדי

תחזית שנתית לצעירים 2012. מזל גדי

תחזית שנתית לצעירים 2012. מזל גדי תחזית שנתית לצעירים 2012. מזל גדי

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. . .



קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה הכוכב שלכם שקוראים לו סטורן מקיים קשרים מאתגרים עם כוכב שקוראים לו יופיטר. בתקופה זו יש לכם המון אנרגיה שאתם מוציאים אותה על כל מי ומה שזז. מי שאוהב אתכם באמת יצטרך להתרגל גם ל'אטרפים' שאתם מביאים איתכם. אל תרשו לאף אחד לטרטר אתכם אל קטעים שבכלל לא בראש שלכם לזרום איתם. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את כוכב נפטון בבית השלישי שנמצא במפה האסטרולוגית שלכם, שהוא הבית שאחראי על חיי החברה שלכם ועל הבילויים. צפויות לכם היכרויות מדהימות עם אנשים נחמדים. אתם לא חייבים לשפוך בפניהם את הלב שלכם כבר בפגישה הראשונה, תשאירו להם טעם מתוק ומסתורי לטובת הפגישות שיהיו בעתיד.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם פוגשים את כוכב ונוס, שמופיע במקום חשוב במפה שלכם. זה אומר שבכל הפגישות הרומנטיות שלכם כדאי לכם לומר בכנות את מה שאתם באמת מרגישים, ולא את מה שהצד השני רוצה לשמוע. ההתנהגות הזו תביא לכם מזל ומקובלות חברתית. אתם עוזרים למישהו קרוב לצאת מהבלאגנים שנפלו עליו. הלב הטוב שלכם יביא לכם הרבה מזל והצלחה, גם אם לא התכוונתם לקבל שום דבר בתמורה. בקטע השני של התקופה אתם מאותגרים על ידי כוכב מוטרף ששמו מרקורי, אבל נרגעים בזכות אנרגיות מדהימות שזורמות אליכם ממזל דגים ומאנשים שנולדו במזל הזה. אתם מצליחים לסגור קשר עם מישהו שכבר המון זמן יש לכם פנטזיות על הריגושים שצפויים לכם איתו. אל תיקחו ללב אם יתברר לכם שהחלום עולה על מה שקורה במציאות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם סטורן, שתופס עכשיו ראש טוב בשמיים. זו בשורה משמחת בשביל כל אלה מביניכם שנורא רצו לקנות משהו רק שלא היה להם כסף בשביל זה. הסמל שלכם הוא יעל עין- גדי, שמסמל טיפוס איטי אבל בטוח בדרך אל ראש הפסגה הכי גבוהה מעל כולם. זה אומר שגם אתם תצליחו לעקוף את אלה שמתחרים בכם. בקטע השני של התקופה הכוכב שלכם סטורן מסתער על האנרגיות הרומנטיות והחולמניות של כוכב נפטון. היחסים שבין בנים לבנות זקוקים עכשיו לניעור ואקשן, בעיקר אם אתם בטוחים שאין לכם צ'אנס עם מישהו מדהים. זה אומר שאם תתפסו יוזמה ותלכו עליו בכל הכוח, אין מצב שלא תצליחו לכבוש את הלב שלו.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ואת כוכב יופיטר שעושה טוב לכל אלה מביניכם שלא ממש אהבו את ה–לוק שלהם. זה גם אומר שזו אחלה תקופה בשביל להיפטר מכל מיני בעיות בעור וכאלה. אם היה לכם בראש לעשות שינוי ב 'לוק' שלכם זה הזמן ללכת על השינוי הזה, בהתייעצות עם ההורים שלכם. בקטע השני של התקופה אתם מארחים כוכב ששמו מארס, שנחשב לכוכב עם אנרגיות לוהטות, סוערות, מהממות ומביאות בריאות. הצעה שתיראה לכם כאילו היא טובה יותר מדי בשביל שתהיה אמיתית תודיע לכם על התחלה של קשר שילווה אתכם המון זמן. יש מצב שכל צד [בקשר הרומנטי] כאילו משלים את הצד השני בתכונות שלו.

סיכום וטיפים: השנה יש לכם המון אנרגיה שאתם מוציאים אותה על כל מי ומה שזז. אל תרשו לאף אחד לטרטר אתכם אל קטעים שבכלל לא בראש שלכם לזרום איתם. צפויות לכם היכרויות מדהימות עם אנשים שווים בראש טוב. בכל הפגישות הרומנטיות שלכם כדאי לכם לומר בכנות את מה שאתם באמת מרגישים, ולא את מה שהצד השני רוצה לשמוע. ההתנהגות הזו תביא לכם מזל ומקובלות חברתית. אתם מצליחים לסגור קשר עם מישהו שכבר המון זמן יש לכם פנטזיות על הריגושים שצפויים לכם איתו. צפויה בשורה משמחת בשביל כל אלה מביניכם שנורא רצו לקנות משהו רק שלא היה להם כסף בשביל זה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1085 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, תחזית אסטרולוגית לצעירים, הורוסקופ שנתי 2012, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2012, הורוסקופ שנתי לצעירים 2012, תחזית שנתית לצעירים 2012, הורסוקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל גדי, הורוסקופ לצ, הורוסקופ גדי, הורוסקופ יומי מזל גדי, תחזית מזל גדי, תחזית שנתית מזל גדי, גבר מזל גדי, בן מזל גדי, מזל גדי אהבה, מזל גדי במיטה, מזל גדי מאפיינים, מזל גדי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00